icoon naam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) k zou graag eens weten of ik de programma naam onder elke icoon op mijn scherm kan verwijderen op een of andere manier? Zodat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icoon naam
k zou graag eens weten of ik de programma naam onder elke icoon op mijn scherm kan verwijderen op een of andere manier?
Zodat ik juist de logo's staan heb en dat zonder de naam. Dacht dit ooit eens gedaan te hebben, heb van alles al geprobeerd en gezocht, maar weet het even niet meer. Thx voor de info |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat "no icon label" uit Cydia. Kan zijn dat hij zelfs al in Winterboard staat.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
Icoon naar Icoon veranderen | SergioEdelman | Jailbreak apps en thema's | 5 | 02-04-10 22:54 |
Vreemde Icoon naast mijn Batterijinfo icoon | torat | iPhone algemeen | 9 | 16-04-08 18:31 |
png icoon hoe transparant rond icoon | gmlens | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-03-08 17:26 |
|
|