probleem nieuwe Iphone 3G 16 GB discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een Iphone overgenomen. Er zit simlock op en verder geen simkaart in. Om aan te sluiten op Itunes wordt om een geldige simkaart gevraagd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem nieuwe Iphone 3G 16 GB
Heb een Iphone overgenomen. Er zit simlock op en verder geen simkaart in.
Om aan te sluiten op Itunes wordt om een geldige simkaart gevraagd. Om op de Iphone te werken wordt eveneens een geldige simkaart gevraagd. Voorheen zat er een T-mobile kaart in, maar die is al lang verlopen. Hoe kan ik nu toch verder? Wie kan mij helpen. Mijn technische kennis is beperkt. Groet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zo lang er een simlock van T-mobile opzit, zal je het toestel
alleen werkend krijgen met een simkaart van T-mobile. Welke simkaart van T-mobile je dan gebruikt maakt niet uit. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem na nieuwe achterkant | Sneeuwpop | iPhone algemeen | 0 | 29-12-10 18:42 |
Probleem met nieuwe laptop | RioolDokter | iPhone algemeen | 3 | 30-11-10 22:50 |
Nieuwe iPhone 4 official simlockvrij probleem!! | wessie17070 | iPhone algemeen | 8 | 03-09-10 13:33 |
probleem/nieuwe discussie | nicky01 | Archief | 2 | 27-02-10 10:45 |
Nieuwe Iphone Windows Vista Probleem | Atherion | Archief | 3 | 18-08-09 20:09 |
|
|