Facetime testen met andere gebruikers? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door calanor Facetime is niet gratis, het word in rekening gebracht 0,75cent elke keer. Dus het artikel van Elger klopt niet? Dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is een van de vele topics, en ik weet zeker dat als je wat google speurwerk doet dat je op meerdere stuit |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 ondertussen ontvangen.. wie wil met mij eens eventjes Facetime testen ? PM me.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hellow!!
Kan iemand me z'n telefoonnummer berichten? Kwil ook Facetime eens proberen, heb hem pas thanks! |
|
|||
|
|||
Als je via ftfun registreerd kun met mensen uit nederland en het buitenland testen.. heb al diverse mensen in het buiten gesproken (usa, frankrijk, UK)..
|
|
|||
|
|||
Heb ondertussen Facetime al meerdere malen gebruikt.. maar als je nog wil testen met je nieuwe iPhone dan kan je me altijd even PM'en
|
|
||||
|
||||
heb net mijn iphone4 binnen. Zou dolgraag FaceTime willen testen. Pm me maar ....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hebt ook een iPhone 3G.. daar kan het ook niet mee!
|
||||
|
||||
sorry ...ik zal mijn profiel updaten ....
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Net me iphone 4 gekregen. Ik zou graag even face time willen testen. Pm me maar. Mvg Ruben |
|
|||
|
|||
Facetime staat bij mij aangevinkt, moet er dan nog iets geactiveerd worden of moet ik nog ergens een bericht naar sturen? Belgie - mobile vikings
Thx zou ook wel graag es testen dan, iemand?
|
|||
|
|||
Ik wil ook graag facetime testen, wie wil mijn proefkonijn zijn? Ik hou mn kleren netjes aan
|
|
|||
|
|||
hoi ik wil facetime testen
iemand? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
met de Ping Appgratis sms-en met andere iPhone gebruikers? | nouska1976 | Archief | 3 | 08-10-09 11:18 |
Me.com en andere gebruikers | bryan.s | iPhone algemeen | 1 | 30-07-08 20:38 |
|
|