//

Proximity Sensor iPhone 4

Proximity Sensor iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Lumines En hoe is het met je nieuwe toestel? Ik heb ook last van de proximity sensor. Sinds 4.1 is 't ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 13-11-10, 13:21
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lumines Bekijk bericht
En hoe is het met je nieuwe toestel?

Ik heb ook last van de proximity sensor. Sinds 4.1 is 't minder maar heb er bij elke gesprek nog steeds last van.

Ik heb mijn iPhone 4 bij de belcompany gekocht en weet ik of ik met mijn probleem naar de Apple store, T-mobile of BelCompany moet.
Gewoon T-mobile bellen, heb ik ook gedaan. Zoals het er naar uitziet heeft mijn huidige toestel het probleem niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 23-11-10, 19:06
keeper keeper is offline
• iOS 14.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 46
Standaard

iemand nog al getest maar sinds 4.2 lijkt mijn sensor veel beter te werken, hopelijk blijft het zo
  #63  
Oud 23-11-10, 20:36
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keeper Bekijk bericht
iemand nog al getest maar sinds 4.2 lijkt mijn sensor veel beter te werken, hopelijk blijft het zo
Bij mij werkt hij nu ook weer normaal. Kan gelukkig weer bellen zonder op mute of allerlei nummers te drukken .
__________________
iPhone 3G 16GB Wit | iPhone 4 16GB Zwart | iPhone 5 16GB Wit | iPad 32GB Wi-Fi | Macbook Pro 13" 2.4 GHz Intel Core i5 Late 2011 | Mac Mini Early 2009 | Apple TV 2
  #64  
Oud 30-11-10, 09:43
jaapiphone4 jaapiphone4 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Misschien kunnen jullie mij in dit topic ook helpen. Het gaat niet om het probleem dat de proximity sensor van mijn iPhone 4 niet werkt maar ik heb mijn iPhone een paar dagen geleden laten vallen en er leek niks aan de hand, alles functioneert ook nog naar behoren maar sinds de val zie ik wel boven de speaker een rood lichtje (zover ik weet zit daar de proximity sensor). Overigens is het alleen te zien als ik aan het bellen ben. Het is niet heel goed te zien maar ik vond het toch raar toen het mij opviel. Mijn vraag is of meerdere mensen zo'n lichtje zien tijdens het bellen en of dit kwaad kan?

Laatst gewijzigd door jaapiphone4; 30-11-10 om 09:45.
  #65  
Oud 30-11-10, 16:49
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

@jaapiphone4: ik denk dat het geen probleem is. Op MacRumors heb ik ook wel eens posts gezien van mensen die een rood lichtje zagen.
Reageren

Labels
dimmen, proximity sensor, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Proximity sensor probleem na reparatie Wendy342 iPhone algemeen 16 29-04-15 22:51
Proximity-Sensor problemen? sennalonso iPhone algemeen 6 25-08-10 19:19
Proximity Sensor Arammm iPhone algemeen 0 16-05-10 20:48
oorspeaker/proximity sensor kapot? Patrick89 iPhone algemeen 11 24-03-09 10:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.