iphone 3gs mp3 geluid doet het niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een probleem met mijn iphone. als ik mijn ipod start is mijn balk weg om het geluid harder of zachter te zetten. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs mp3 geluid doet het niet meer
ik heb een probleem met mijn iphone.
als ik mijn ipod start is mijn balk weg om het geluid harder of zachter te zetten. ik kan wel gewoon op play drukken maar dan komt er geen geluid uit en als ik gebeld word doet mijn geluid het wel gewoon. het is 2 dagen geleden gebeurd en sinds dat moment krijg ik ook steeds een melding over een accessoires storing ofzo. ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze melding: Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iphone; U kunt onverwachte geluiden horen als gevolg voor storingen in het mobile signaal en de signaalsterkte kan minder zijn
Die krijg ik namelijk soms spontaan in beeld en dan doet je geluid het dus niet meer. Zijn veel toppics over en veel mensen die er last van hebben maar een oplossing heb ik nog niet. |
|
|||
|
|||
hoe los ik dat op dan want ik heb precies het zelfde maar kan geen topics vinden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid doet het niet meer! | EdoubleDee | iPhone algemeen | 23 | 03-07-13 18:23 |
Geluid doet het niet meer!!!! | bilende | iPhone algemeen | 27 | 11-04-12 21:11 |
Geluid doet het niet meer uit de boxen | joerieve | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 07:39 |
Speaker geluid doet het niet meer | boboi | iPhone algemeen | 8 | 27-11-08 23:36 |
help! Me geluid doet het niet meer | Niekie | iPhone algemeen | 17 | 26-01-08 16:03 |
|
|