Geluid doet het niet meer uit de boxen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een zwaar probleem. Ik heb net gedouche (en heb iphone altijd 2 meter verderop (en 1.90 meterhoog) in een kastje me iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid doet het niet meer uit de boxen
Goedendag,
Ik heb een zwaar probleem. Ik heb net gedouche (en heb iphone altijd 2 meter verderop (en 1.90 meterhoog) in een kastje me iphone zitte om muziek te luisteren onder de douche. Nu viel in 1x me geluid weg, en sinds dien komt er totaal geen geluid meer uit die boksje eronder als ik me vingers erop haal hoor ik wel muziek maar heel zacht (hoor dus ook geen ringtones meer etc). Nu heb ik wel garantie + verzekering voor waterschade op me iphone maar is er geen betere manier ? Want wil me iphone nu niet weken lang missen. M.V.G J.VEninga |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
och ik weer met te vroeg paniekzaaien het is opgelost geen idee hoe maar alles doet het weer perfect
|
|
||||
|
||||
Dat wordt opnieuw douchen..... Klotsende paniekoksels denk ik?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid doet het niet meer! | EdoubleDee | iPhone algemeen | 23 | 03-07-13 18:23 |
Geluid doet het niet meer!!!! | bilende | iPhone algemeen | 27 | 11-04-12 21:11 |
Speaker geluid doet het niet meer | boboi | iPhone algemeen | 8 | 27-11-08 23:36 |
Geluid doet het niet meer uit microfoon | jorishetbengeltje | iPhone algemeen | 3 | 03-04-08 08:59 |
help! Me geluid doet het niet meer | Niekie | iPhone algemeen | 17 | 26-01-08 16:03 |
|
|