Geluid doet het niet meer uit microfoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, gisteren deed opeens het geluid het niet meer uit de microfoon van mijn iphone. Als ik nu wil bellen of muziek luisteren moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid doet het niet meer uit microfoon
hallo,
gisteren deed opeens het geluid het niet meer uit de microfoon van mijn iphone. Als ik nu wil bellen of muziek luisteren moet ik hem op speaker zetten of met oordopjes. heeft iemand hier een oplossing voor?? of dit ook al gehad? joris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je je ipod gebruikt en je plug eruit getrokken tijdens het afspelen van je muziek
paar keer je plug in en uit je iphone halen
|
|||
|
|||
Hee
bedankt het werkt haha. Slotje dan maar gelijk |
|
|||
|
|||
Misschien een beetje flauw, maar de oplossing is er al. Maar je zou de eerste zijn die geluid uit een microfoon haalt. Je bedoelt natuurlijk het speakertje boven het scherm dat het niet meer deed...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid doet het niet meer! | EdoubleDee | iPhone algemeen | 23 | 03-07-13 18:23 |
Geluid doet het niet meer!!!! | bilende | iPhone algemeen | 27 | 11-04-12 21:11 |
Geluid doet het niet meer uit de boxen | joerieve | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 07:39 |
Speaker geluid doet het niet meer | boboi | iPhone algemeen | 8 | 27-11-08 23:36 |
help! Me geluid doet het niet meer | Niekie | iPhone algemeen | 17 | 26-01-08 16:03 |
|
|