Stom probleem: 3g of 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe weet ik of ik een 3g heb of een 3gs? Als er niks op de achterkant staat is het dan een 3g? Ik vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stom probleem: 3g of 3gs
Hoe weet ik of ik een 3g heb of een 3gs? Als er niks op de achterkant staat is het dan een 3g?
Ik vraag dit omdat ik 2 wkn geleden mijn 3g aangeboden heb ter reparatie en het toestel is geswapt, maar heb verder geen info gekregen. En ik weet dat bij sommige mensen deze swap heeft plaatsgevonden. Als hij omgeruild is voor een 3gs ga ik ios4 erop zetten, anders niet.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ze hier voor me naast elkaar liggen en het enige verschil aan de buitenkant tussen de 3G en 3GS (althans bij die van mij, beiden zwart) is dat de opdruk op de 3G grijs is en niet echt erg opvalt en op de 3GS is alle opdruk glanzend, net als het Apple logo.
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk, daar heb ik niet aan gedacht !
Helaas, geen kompas....dus ik heb een 3G. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na Navigon Benelux ook Europa gekocht: is het stom om wederom te betalen voor in-apps | sybian | iPhone Navigatie | 6 | 17-09-11 16:52 |
3gs probleem | Colburners | iPhone algemeen | 3 | 15-09-10 17:47 |
iPhone 3GS: 3GS Unlock probleem | Blaster | Unlock | 3 | 01-08-09 18:40 |
Windows: Te stom voor iTunes | jeex | iTunes | 8 | 24-03-08 17:25 |
Ik ben te stom voor de iPhone | jeex | Archief | 1 | 23-03-08 17:38 |
|
|