Help! iphone lime groen scherm na lege accu! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lazy_g yep. ik heb het op gegeven. denk dat ie te koop gaat op marktplaats voor de onderdelen. laat even weten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
wat heb jij gedaan? want ik kom er niet meer uit...
gr. gert |
|
|||
|
|||
GreenScreen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg Gregory |
|
|||
|
|||
ik heb het ook gehad
ik deed hem aan ce computer en toen het groene scherm en dan home en power knop even in drukken en toen ging hij bij mij vanzelf weer aan het komt door een lege baterij hoop dat het lukt suc6 |
|
|||
|
|||
mssn andere lcd
[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE] Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu | broeders | iPhone algemeen | 2 | 27-04-11 20:31 |
lege accu zonder gebruik iPhone 3GS | paul-pjh | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 10:41 |
iPhone: Sinds jailbreak scherm even groen/geel | Goldex | Jailbreak | 7 | 24-10-09 13:44 |
2g Iphone -> 3.0 ivm. snel lege accu aan te raden? | proXify | iPhone algemeen | 4 | 16-07-09 15:36 |
downgraden van 1.1.3. naar 1.1.1 groen scherm Ibrickr | Franz | Unlock [archief] | 9 | 10-02-08 10:51 |
|
|