//

Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer

Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stevenzwaan Ik heb zojuist een smsje met tekst: facetime naar het 0044 nummer gestuurd. Hoe lang duurt het voordat het geactiveerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-07-11, 17:11
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevenzwaan Bekijk bericht
Ik heb zojuist een smsje met tekst: facetime naar het 0044 nummer gestuurd. Hoe lang duurt het voordat het geactiveerd is?
Dat heeft geen zin. Wanneer je je iPhone activeert wordt er automatisch een sms verstuurd. Hiermee wordt FaceTime voor je geactiveerd. Bij Instellingen moet FaceTime wel ingeschakeld zijn.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-07-11, 17:21
stevenzwaan stevenzwaan is offline
• iOS 7.0.3
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Is bij mij denk ik niet gebeurd, want bij inschakeling blijf ik het bericht: wachten op activering houden.
Heb gebeld naar mijn provider KPN en zei vertelden me dat het per sms op te lossen is. Ik heb gebeld met Apple support en zij vertelden me ook dat het per sms te activeren is. Moest een sms met tekst: facetime naar het 0044 nummer sturen. Dat heb ik vanochtend gedaan, maar er staat nog steeds: wachten op activering..
  #23  
Oud 25-07-11, 17:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Misschien kun je dit eens proberen: How To: Fix iPhone 4 FaceTime ‘Waiting For Activation’ | iPhone in Canada Blog - Canada's #1 iPhone Resource
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facetime activeren met buitenlandse simkaart Jensengels iPhone algemeen 4 24-11-12 13:19
SAM en MiTime (facetime activeren) nielsvdplas Jailbreak apps en thema's 1 31-12-11 04:01
Facetime activeren SergioEdelman iPhone algemeen 5 30-11-10 23:09
FaceTime activeren iPhone uit Mid.Oosten jov iPhone algemeen 1 07-11-10 10:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.