Wat missen jullie nog aan de iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja de titel zegt het al: "Wat missen jullie nog aan de iPhone 4" Ik zal zelf beginnen: Wat ik nog mis sinds op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat missen jullie nog aan de iPhone 4
Ja de titel zegt het al: "Wat missen jullie nog aan de iPhone 4"
Ik zal zelf beginnen: Wat ik nog mis sinds op de iPhone is dat lekkere op-start deuntje van de Mac als je de Mac aanzet! Als ze dit zouden toevoegen in IOS 4.1 ..... Wat missen jullie verder nog ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al sinds de 2G wat mij betreft op 1: een switch om bluetooth in één keer aan of uit te zetten.
|
|||
|
|||
De keuze of je een applicatie wil laten draaien in de background.
|
||||
|
||||
Sommigen zullen heel simpel in een woord antwoorden; bereik!
|
|
|||
|
|||
Dat heeft niets met de iPhone te maken. Dat ligt aan de provider.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nergens last van..
Pas als ik 'm zowat fijn knijp. |
|
||||
|
||||
Gelukkig, ik ook niet. Maar sommigen wel, maar laat maar zitten!
|
|
|||
|
|||
Wat ik op alle GSM's wel zou willen: zelf bepalen welke programma's ik wel en niet op m'n GSM wil hebben.
Facebook en Twitter en aandelen, ik zit er niet op te wachten maar kan ze helaas niet verwijderen. |
|
||||
|
||||
Facebook en Twitter staan niet standaard op de iPhone ;-) aandelen heb ik zelf inderdaad ook niet mee.
|
||||
|
||||
Dat ik mijn ongelezen e-mails zonder ze te bekijken allemaal in 1 keer kan markeren als gelezen.
|
|
|||
|
|||
O, dan verwar ik de Iphone met onze Desire.
Maar goed, het gaat om het principe: al die Phones staan vol met opgedrongen programma's, ik zou willen dat dat niet zo was. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Komt volledig door de iPhone!
Wanneer ik mijn Sim in een LG of Nokia stop, heb ik volop bereik. Met de iPhone 4 helemaal niet. iPhone 4 is het grootste ruk toetstel dat ik in jaren gezien heb!
|
|||
|
|||
Citaat:
Gezien...ervaren? Heb de iPhone 4 zelf getest en is fantastisch ! Echt nergens last van en werkt als een tierelier. Echt een betere ontvangst dan de 3G en 3Gs. |
|
||||
|
||||
Maar begrijp je wel hoor. Dat ze er apps op zetten vind ik prima, maar dat ik ze er niet zo makkelijk af kan halen als iedere andere app als ik ze niet gebruik vind ik ook niet al te best.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Simpel het verschil tussen wel of niet kunnen bellen. Nul, nul dekking met iPhone en met de rest kan ik gewoon bellen. Ervaring ja. |
|
||||
|
||||
om er eens 2 te noemen :}
|
|||
|
|||
Dan drop je die toch in een mapje en zet die op de laatste pagina
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat mis jij nog aan je iPad? | atonba | iPad algemeen | 54 | 20-03-11 23:12 |
Wat missen jullie in 3.0? | Chrisl | iPhone algemeen | 22 | 16-07-09 19:08 |
Wat mis je nog aan de iPhone (software, functies, ondersteuning)? | Luckysunnie | Archief | 2 | 05-07-09 01:25 |
[Vraag aan jullie] iPhone | S¡mon | Koopinformatie Nederland | 3 | 20-06-09 00:14 |
|
|