iPhone 4 geeft schokjes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie ooit al gehoord van statische elektriciteit? Kan echt helemaal gaan kwaad. En nee, antennas veroorzaken geen slapende handen. Stop in je iPhone te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hebben jullie ooit al gehoord van statische elektriciteit?
Kan echt helemaal gaan kwaad. En nee, antennas veroorzaken geen slapende handen. Stop in je iPhone te knijpen alsof het een stressbal is en je zal geen slapend hand krijgen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb nergens last van.
Zelfs geen antenne (ontvangst) probleem en ik ben nog wel linkshandig |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb hier ook geen enkel probleem mee. als je iets van een schokje merkt is het inderdaad statische elektriciteit. heb ik bv ook als mijn macbook pro aan de oplader ligt. Laatst gewijzigd door Tharob; 26-09-10 om 01:47. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 geeft rare meldingen | arthur1995 | iPhone algemeen | 8 | 08-01-11 12:30 |
Muziek: iphone geeft ruis op autoradio | mycuh | Muziek, foto & video | 7 | 04-11-10 21:33 |
iPhone geeft rare geluidjes! | timcaspertje | iPhone algemeen | 6 | 20-11-08 18:24 |
Iphone geeft wit beeld! | Rejmo | iPhone algemeen | 1 | 25-05-08 21:05 |
|
|