iPhone 4 geeft schokjes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen. Ben ik nou zo paranoia? Ik krijg het idee dat ik af en toe zeer kleine schokjes krijg via de antennes. Het voelt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 geeft schokjes?
Hallo allen.
Ben ik nou zo paranoia? Ik krijg het idee dat ik af en toe zeer kleine schokjes krijg via de antennes. Het voelt lichtelijk prikkelend aan. Ik verneem het niet constant maar af en toe. Mijn broertje dacht dat ook te voelen na het spelen met m'n nieuwe speeltje. (ik had mijn ervaringen nog niet aan hem verteld.) Zijn er meerder van jullie die het zelfde ervaren??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Yep, heb ik ook al vernomen.
|
|
|||
|
|||
serieus?! Dat kan toch niet goed zijn
|
|
|||
|
|||
Ik begin het vermoeden te krijgen dat de exo-antenne geen lang leven is beschoren.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er nog niets van gevoeld. Gebeurt het vaak en is het zeer irritant?
|
|
|||
|
|||
Ik heb vaak een slapende hand. Tenminste zo voelt het.
Heb er eerst nooit last van gehad, nu met de iphone 4 wel. Dacht dat het kwam door de manier van vasthouden, maar als jullie spreken over een soort schokjes, zal het slapende gevoel ook wel zoiets zijn. Hebben jullie er een case omheen? |
|
|||
|
|||
ik heb wel zoiets met die ijzeren rand van mn 3G als hij aan de oplader ligt..
|
|
||||
|
||||
Tot op de dag van vandaag nog geen last van gehad. Ben wel benieuwd of veel mensen hier last van hebben.
|
|||
|
|||
geen last, heb hem nu een week
|
|
|||
|
|||
Hmm nog niets van gevoeld
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen last van.
|
|
|||
|
|||
Ook nog niet gemerkt...
Zou in principe wel mogelijk zijn, aangezien je hand de brug maakt tussen de twee ontvangers Ook eens testen dit ! |
|
|||
|
|||
Maar het zou toch niet mogen?!
Hoe kan zoiets er door slippen... (kan de batterij dan ook niet sneller leeglopen?) |
|
|||
|
|||
Ik voel ook die schokjes!!! Fabrieksfout?
|
|
|||
|
|||
Het zal van toestel tot toestel afhangen vermoed ik, want blijkbaar hebben niet zo massaal veel mensen er last van.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zit het tussen de oren. Zo kunnen mensen zich ziek gedragen, terwijl ze dat niet zijn, als ze denken dat ze ziek zijn. Tja, antenne veel in het nieuws en dan flitst op een moment het idee door je hoofd 'kan het schokjes veroorzaken' en gelijk die angst.
Heb zelf mijn iPhone 4 trouwens sinds juli maar heb er geen last van. Misschien krijg je wel een slapende hand door bijvoorbeeld de vierkante vorm van het toestel. |
|
|||
|
|||
yep ik heb het ook gehad. toen ik er geen full bodyguard op had. alsof de scherpe rand irriteerde verder geen last meer van. echt een super toestel
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook ik dacht al dat ik gek aan het worden was, of dat het zoiets is als je de klink van de auto vastpak dat je ook wel eens een schokje voelt.
|
|
|||
|
|||
geen last van
|
|
|||
|
|||
Ken je het van vroeger, dat je weleens aan zo'n dikke platte batterij kon voelen met je tong of hij nog werkte?
Is 't zo'n soort 'schok' gevoel, maar dan aan je hand?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 geeft rare meldingen | arthur1995 | iPhone algemeen | 8 | 08-01-11 12:30 |
Muziek: iphone geeft ruis op autoradio | mycuh | Muziek, foto & video | 7 | 04-11-10 21:33 |
iPhone geeft rare geluidjes! | timcaspertje | iPhone algemeen | 6 | 20-11-08 18:24 |
Iphone geeft wit beeld! | Rejmo | iPhone algemeen | 1 | 25-05-08 21:05 |
|
|