iPhone start opnieuw op tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal weken start mijn iPhone regelmatig 'opnieuw' op tijdens het bellen. Onverwacht word het gesprek verbroken en verschijnt het Apple logo ongeveer 1,5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone start opnieuw op tijdens bellen
Sinds een aantal weken start mijn iPhone regelmatig 'opnieuw' op tijdens het bellen. Onverwacht word het gesprek verbroken en verschijnt het Apple logo ongeveer 1,5 minuut in beeld. Hierna moet ik mijn iPhone ontgrendelen met de toegangscode (niet de simlock) en kan ik weer verder waar ik was gebleven.
Heeft iemand ervaring met dit probleem, of een oplossing? Ik gebruik een iPhone 3GS met 4.0.1. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik had dit probleem ook af en toe, toen ik mijn 3G nog had met 4.0. Ik denk dat het een bug is aangezien ik al meerdere draadjes heb gezien met dit probleem, dus ik raad aan voortaan even de zoekfunctie te gebruiken
https://forum.iculture.nl/f28/i...ete-reset.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start steeds opnieuw op.. help!!!!!!!! | mart80 | iPhone algemeen | 6 | 07-05-11 01:37 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Iphone start steeds opnieuw op tijdens apps | djico | iPhone Apps | 0 | 15-08-10 12:00 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
Iphone start soms automatisch op en tijdens bellen springt hij op appeltje | thomas1 | iPhone algemeen | 0 | 04-05-10 15:17 |
|
|