Levertijd iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij studentenmobiel.nl had ik mn iphone 4 binnen 2 weken...heb m door een aktie ook nog voor 90 eurotjes met een abbo van 35 euro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij studentenmobiel.nl had ik mn iphone 4 binnen 2 weken...heb m door een aktie ook nog voor 90 eurotjes met een abbo van 35 euro p/m en snel internet van t-mobile voor maar 5 euro....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waarom zijn er niet een paar van die insiders die even vertellen waar de vrachtwagens momenteel rijden?
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de winkel van de phonehouse weten ze zelf ook niet dat via hun klantenservice de iPhone 4 binnen 2 dagen leverbaar is. Als je me niet gelooft bel even zou ik zeggen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wens je er in ieder geval veel succes mee dan. Tip: koop gelijk een hoesje! Ik heb de mijne diezelfde dag nog laten vallen met een klein krasje tot gevolg. Maar het had erger kunnen aflopen
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone 4 16gb op 4 augustus bij studentmobiel.nl besteld.
Gisteren ontvangen. Mvg Ruben |
|
||||
|
||||
mIjn iPhone 4 32GB vandaag binnengekomen bij T-Mobile Helmond
|
|
||||
|
||||
En heb je hem ook al opgehaald? Hoe gaat dat eigelijk? Ophalen in de winkel? Met het contract enzo? Dat heb ik nog nooit eerder gedaan
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 besteld op 16-8 via callcentre van t-mobile. Ik dacht 10 weken wachten het meisje zei 5. Blijkt minder dan een week want ze komen hem vandaag bezorgen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 4 nu sinds bijna 1 week, The Phone House vertrouw ik misschien nog meer dan T-Mobile.
|
|
|||
|
|||
Woensdag komt mijn iphone 4 16GB zwart
nog geen twee weken geleden besteld bij the phone house 17/8/10 besteld [SIZE=3][/SIZE] |
|
|||
|
|||
liep vandaag de phonehouse binnen zonder reservering en kwam 10minuten later met een iphone 4 32gb naar buiten! joehoe!!!
|
|
|||
|
|||
Ik typ dit nu ook vanaf m'n iPhone, dus ben tevreden..
|
|
|||
|
|||
zijn er eigenlijk nog nieuwe levering in West-Vlaanderen ?
|
|
||||
|
||||
Maandag 23 augustus een iPhone 4 (32GB) gereserveerd. Wachttijd kon wel 8 weken zijn. Ze konden er niets zinnigs over zeggen en wilden ook niet zeggen hoeveel mensen er op de wachtlijst staan. (The Phone House)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag 28/8 Me iPhone 4 zwart 16 GB besteld Sta 3e op de wachtlijst bij de belcompany hier in Huizen. Ze hadden de 32GB nog wel liggen maar dat werd me iets te gortig.
|
|
|||
|
|||
Gisteren is er een levering van iphone 4 (16GB/32GB) in the phonehouse Arnhem en Doetinchem binnengekomen. Daar staan geen reserveingen voor. (als het goed is)
|
|
||||
|
||||
Tsss, en waarom nou niet bij ons in het dorp?
|
|
|||
|
|||
Raar hoor. Rondje bellen naar diverse winkels van belcompany, phonehouse. Overal iphone 4 32g op voorraad en enkele zelfs ook gewoon de 16g. Stond dus zonder reservering na 10 min buiten met iPhone 4!! Je zou wel gek zijn om nu nog te bestellen via het web!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
levertijd iPhone 3GS 16 GB | Popski | Koopinformatie Nederland | 31 | 27-09-10 00:44 |
Levertijd iPhone 4 (16GB) via 2call.nl | PsychoMantiz | Koopinformatie Nederland | 3 | 20-08-10 16:37 |
iPhone 4 levertijd 4 weken! | Fabb3r | iPhone algemeen | 4 | 02-07-10 17:03 |
Levertijd iPhone enz. | TheStijg | Odido (T-Mobile) | 0 | 23-10-08 17:09 |
Levertijd iPhone | Reksal | Archief | 1 | 25-07-08 10:48 |
|
|