Levertijd iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan ga ik morgen ook maar eens een rondje bellen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dan ga ik morgen ook maar eens een rondje bellen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn post uit een ander topic en misschien wel iets voor hier:
Citaat:
|
|||
|
|||
Bij de phonehouse heeft mijn broertje het binnen een week gekregen. Hij kent er iemand en die zette hem vorige week op de eerste plaats. Hèhè
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waar je de 4 met een Vodafone abonnement (verlenging) direct kunt krijgen?
The Phonehouse doet geen Vodafone nl.... en BC ook niet |
|
|||
|
|||
Dat kan bij internetwinkels zoals 2call.nl enzo. Kijk ff op kieskeurig daar kan je wel aanbieders vinden.
|
|
|||
|
|||
Heb gisteren een 32gb iphone 4 gekocht bij de Saturn in Groningen.
Ik ging er heen voor een 16gb versie voor 699,-- die waren inmiddels uitverkocht, hij had er nog 1 32gb liggen, die heb ik na lang zeuren en handelen voor 725,-- mee mogen nemen. Alleen 1 probleem simlock t-mobile met firmware 4.02 dus moet nog ff geduld hebben en nog even met mijn 3GS 16 gb doorstoeien totdat hij te unlocken is. |
|
|||
|
|||
Alle aanbieders op Kieskeurig hebben geen Vodafone, behalve de bekende...
Ik heb het opgegeven en me in de rij aangesloten bij Phonehouse. Nu maar duimen dat ze een beetje geleverd krijgen |
|
|||
|
|||
Heb mn iPhone4 16gb op 10 aug besteld bij de Kinkerstraat T-mobile... iemand enig idee hoe lang dat ongeveer kan duren? Is via callcenter bestellen sneller trouwens?
|
|
|||
|
|||
Witte Iphone 4
Het contract van mijn dochter liep af en ze wil nu ook een Iphone. Ze heeft nu een Samsung i8910 (ook een mooi toestel). Ze is daar gisteren voor naar de Phonehouse gegaan. Levertijd voor de zwarte 16 GB 2 weken. Maar - en dat was voor mij een verrassing - voor de witte werd een levertijd van 8 weken aangegeven. Daar wilde ze nog wel even op wachten, dus die gaat het worden. Zijn er meer mensen die de witte hebben besteld?
Laatst gewijzigd door coenox; 02-09-10 om 13:26. |
|
|||
|
|||
De Iphone 4 is binnen!
Goedenavond Iphone-ers,
Volgende week dinsdag ontvang ik mijn Iphone 4. Ik had op 1 aug online de bestelling gedaan. Dus al met al heeft het bijna 6 weken geduurd! Mijn ordernummer begon met 27...Ik weet niet of dat wat zegt over de duur van de totale levertijd. Groeten en iedereen succes met de Iphone 4. p.s. al die death grip verhalen, nou ik moet het maar ervaren. Ik denk dat het veel afhangt van hoe je het apparaat vasthoudt.. Ciao, JJ |
|
|||
|
|||
ff op marktplaats snuffelen en je hebt er zo eentje voor een leuke prijs.
natuurlijk alleen ophalen, als ze willen verzenden moet je afhaken. |
|
||||
|
||||
Nee, ik wil hem via het officiële circuit en met T-mobile abonnement. Het is niet anders.
|
|
|||
|
|||
Phonehouse Woerden heeft net een voorraadje binnen gekregen. Ze zijn klanten op de wachtlijst aan het bellen.
|
|
||||
|
||||
Ik zit op de veluwe
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
levertijd iPhone 3GS 16 GB | Popski | Koopinformatie Nederland | 31 | 27-09-10 00:44 |
Levertijd iPhone 4 (16GB) via 2call.nl | PsychoMantiz | Koopinformatie Nederland | 3 | 20-08-10 16:37 |
iPhone 4 levertijd 4 weken! | Fabb3r | iPhone algemeen | 4 | 02-07-10 17:03 |
Levertijd iPhone enz. | TheStijg | Odido (T-Mobile) | 0 | 23-10-08 17:09 |
Levertijd iPhone | Reksal | Archief | 1 | 25-07-08 10:48 |
|
|