//

Er Bestaan Geen iPhone Killers

Er Bestaan Geen iPhone Killers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door digibeet dat je je sms toon niet kan aanpassen is voor mij nieuw en klinkt inderdaad als belachelijk. Mijn broertje van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-11-10, 20:10
Schijn Schijn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digibeet Bekijk bericht
dat je je sms toon niet kan aanpassen is voor mij nieuw en klinkt inderdaad als belachelijk.
Mijn broertje van 14 is het met je eens, nu kan hij niet eens leuke mp3 toontjes met je uitwisselen zoals de grazy frog. Maakt het nou uit, het standaard iphone berichtsignaal is duidelijk en niet vervelend.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rick202 Bekijk bericht
Zelf in het bezit van Google Nexus One. Topapparaat met heerlijk gebruikers gemak.
maar mensen die accus. Schandalig.
Ben helemaal niet iemand die zijn telefoon voor de zwaardere dingen gebruikt. Binnen anderhalve dag als het niet minder is, is de telefoon emptyyy
Smartphones zijn er ook niet voor gemaakt om langer als 1 dag mee te gaan.

Bestaan iphone killers?
Hardwarematig? ja! Gebruikersgemak? Nope!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-11-10, 23:49
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schijn Bekijk bericht
Bestaan iphone killers?
Hardwarematig? ja! Gebruikersgemak? Nope!
zeker nog nooit swipe gebruikt op een android toestel? over gebruikers gemak gesproken!
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #43  
Oud 05-11-10, 12:11
Santiago's schermafbeelding
Santiago Santiago is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schijn Bekijk bericht
Smartphones zijn er ook niet voor gemaakt om langer als 1 dag mee te gaan.
Vind ik zeker geen excuus. Het is zeker mogelijk, alleen momenteel nog prijzig.
  #44  
Oud 05-11-10, 17:49
Schijn Schijn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
zeker nog nooit swipe gebruikt op een android toestel? over gebruikers gemak gesproken!
Jawel maar haalt het vind ik toch net niet bij de iphone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Santiago Bekijk bericht
Vind ik zeker geen excuus. Het is zeker mogelijk, alleen momenteel nog prijzig.
Natuurlijk is het mogelijk, maar noem jij maar eens een smartphone die je niet elke avond aan de lader moet leggen? Ik bedoel te zeggen dat als je een smartphone koopt dat je dit van tevoren al weet.
  #45  
Oud 06-11-10, 01:00
Shaquille Shaquille is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 51
Standaard

Kijk het is maar een mening het is geen feit dat er geen betere zijn als jij het makkelijker vind dan is dat jouw mening maar ik hoef het er niet mee eens te zijn. Dus om je vraag te beantwoorden het bestaat voor sommige wel en voor anderen weer niet.
  #46  
Oud 12-11-10, 22:52
jeroen474 jeroen474 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 112
Standaard

Al heb ik een iPod 4G, toch blijft de iPhone de beste telefoon die ik ken
  #47  
Oud 24-11-10, 10:03
Smartphonestunts Smartphonestunts is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
zeker nog nooit swipe gebruikt op een android toestel? over gebruikers gemak gesproken!
Mee eens. Sterker nog: de Iphone's lijken de strijd met Android te verliezen puur als wij als webshop naar de cijfers kijken. Denk even mee...

- Aantal nieuwe iPhone telefoons per jaar: 1 (in twee versies, 16 en 32 gb)
- Aantal nieuwe Android telefoons per jaar: tientallen

Puur omdat er meer Android telefoons worden gelanceerd en de fabrikanten zich willen differentiëren van de rest vind er meer innovatie plaats op het Android platform en zal deze naar verloop van tijd beter, sneller, gebruiksvriendelijker zijn dan iOS.

Wij vinden de gedachte als iPhone fans natuurlijk niet leuk, maar het is wel een realiteit: meer producten = snellere technologische ontwikkeling
  #48  
Oud 24-11-10, 14:03
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Tuurlijk bestaan er toestellen die tegen de iPhone opkunnen. Zijn het daarom iPhone killers? Neen, zoiets bestaat niet.

Het is altijd duidelijk geweest dat Apple een bepaalde groep binnen de bevolking heeft aangesproken, door duurdere producten die kwaliteit als garantie meedragen voorop te stellen. En aan de andere kant is er ook Microsoft en tonnen anderen..

En waar mensen als jij fout zijn, is te denken dat die met elkaar concurreren en dat ze elkanders vijand zijn. Kijk, er is een markt voor de iPhone, en die zal er blijven (bij onder andere Apple fanboys, maar ook bij mensen die het simpelweg een briliant toestel vinden), maar er is ook markt voor Android en Windows Mobile, voor mensen die iets anders zoeken in een telefoon.. En door dat dingen als Android op grotere schaal verspreid kan worden, zijn de kosten lager...

Voor ieders wat wils, zo is het altijd geweest..

Wil je kwaliteit, stevige toestellen.. Stabiliteit dan ga je voor Apple.. Vast aantal toestellen met hun bijhorend OS.

Wil je mainstream toestellen, van een willekeurige fabrikant.. Met een lage kwaliteitsdrempel, en een OS dat op alles hoort te werken (wat natuurlijk niet altijd mogelijk is).. Dan koop je een pc met Windows en/of Linux..

Maar denk 2 keer na over je stelling, en weet dat Apple nooit echt een groot marktaandeel binnen de GSM/Smartphone markt heeft bereikt. En dat Apple ook nooit die intentie had. Apple is altijd al design en kwaliteit geweest bovenop mainstream en goedkoop..

Porsche maakt toch ook geen concurrent voor de Fiat Panda?

Edit: voor ik het hier weer allemaal in mijn nek krijg van de Windows gebruikers.. Ik weet dat Windows beter is voor games, en blablabla.. Maar Iedere computer heeft zijn nut, bij Apple is dat altijd de grafisch sector geweest.. Bij Windows is dat kantooromgeving geweest.. En wil je echt games draaien, probeer dat dan eens op een iMac of Mac Pro met zijn 12 cores blaast die laatste al de concurrentie weg ^^.. Maar akkoord je hebt meer keuze op de gemiddelde Windows computer..

Laatst gewijzigd door ShortyEx; 24-11-10 om 14:07.
  #49  
Oud 24-11-10, 14:22
Smartphonestunts Smartphonestunts is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx Bekijk bericht
En waar mensen als jij fout zijn, is te denken dat die met elkaar concurreren en dat ze elkanders vijand zijn. Kijk, er is een markt voor de iPhone, en die zal er blijven (bij onder andere Apple fanboys, maar ook bij mensen die het simpelweg een briliant toestel vinden), maar er is ook markt voor Android en Windows Mobile, voor mensen die iets anders zoeken in een telefoon.. En door dat dingen als Android op grotere schaal verspreid kan worden, zijn de kosten lager...

Voor ieders wat wils, zo is het altijd geweest..
Wel opvallend dat u eerst voorstelt dat er voor ieder wat wils is, iedereen een mening mag hebben etc. maar ook zegt dat wij fout zitten omdat wij een bepaalde mening hebben over de iPhone. Dat gaat natuurlijk niet met elkaar samen

Het is overigens wel zo dat hoewel bepaalde telefoons voor bepaalde segmenten zijn (BlackBerry, iPhone, etc.) de marktwerking niet tegen te gaan is.

Net zoals er nu een xbox 360, een playstation 3, een pc etc. is voor gamers maar dat over 10 jaar niet meer is omdat er dan een playstation 5 (of whatever) rondloopt zal ook de iPhone worden ingehaald en zeker als we kijken naar het rappe tempo waarop Android telefoons van de lopende band rollen.

Dat betekent niet dat wij de iPhone niks vinden of achterhaald vinden, maar dat het qua technologie vroeg of laat waarschijnlijk ingehaald zal worden omdat er voor Android telefoons meer innovatiekansen zijn.

Simpel gezegd: van 5 keer karate in de week leer je meer dan 1 keer in de week en zal je ook met een voorsprong waarschijnlijk ingehaald worden.
  #50  
Oud 29-11-10, 21:48
Ger0nimo Ger0nimo is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Friesland
Berichten: 29
Standaard

Ehm, nee. van 5 keer karate hoef je niet meer te leren dan van 1 keer in de week. dat heeft namelijk te maken met je leraar, je eigen inzicht, en bovenal: je eigen motivatie.

De iPhone is met een bepaalde motivatie uitgekomen, en Android ook. Waar het op uitdraait: time will tell. De markt is daarin app-soluut niet te voorspellen.

Daarom gebruik je de tautologie van "vroeg of laat waarschijnlijk" ook.

simpel gezegd: je mag wel een mening hebben, maar dat wil niet zeggen dat het de goede is....
__________________
Got an App, for doing you're job, Mcgee?
  #51  
Oud 29-11-10, 23:59
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx Bekijk bericht
Het is altijd duidelijk geweest dat Apple een bepaalde groep binnen de bevolking heeft aangesproken, door duurdere producten die kwaliteit als garantie meedragen voorop te stellen.

Wil je kwaliteit, stevige toestellen.. Stabiliteit dan ga je voor Apple.. Vast aantal toestellen met hun bijhorend OS.

Wil je mainstream toestellen, van een willekeurige fabrikant.. Met een lage kwaliteitsdrempel, en een OS dat op alles hoort te werken (wat natuurlijk niet altijd mogelijk is).. Dan koop je een pc met Windows en/of Linux..

Apple is altijd al design en kwaliteit geweest bovenop mainstream en goedkoop..

Porsche maakt toch ook geen concurrent voor de Fiat Panda?
Typisch antwoord van iemand met een Apple bril op. Kom op zeg wat een arrogantie. Apple kwaliteit? De rest wat geen Apple logo heeft, heeft een lage kwaliteitsdrempel, goedkoop enz enz...Bollocks.
  #52  
Oud 30-11-10, 09:34
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Oh man ik heb geen Apple bril op, ik was voor ik Apple begon te gebruiken een Linux gebruiker.. Maar wees eens eerlijk.. Wij hebben hier een iMac 3G van 10 jaar oud en een iBook G4 van 5 of 6 jaar oud, en die dingen werken nog steeds even goed als de dag waarop ze uitkwamen.. Kan je van de gemiddelde HP of Acer laptop bijvoorbeeld zeggen dat de batterij na 5 jaar nog steeds enkele uren mee gaat? Onze Packard Bell van ruim 10 jaar oud ligt bij het schroot omdat hij zelf niet meer opstartte..

Het is gewoon de waarheid, die massaconcurrentie bij al die merken als Acer, Asus, Hp, ... zorgt voor een lage kwaliteitsdrempel.. De enige computers die imo qua kwaliteit mee kunnen met Apple is een Dell XPS of Alienware..

Sorry als ik arrogant overkom maar het is gewoon de waarheid.. Apple staat meer garant voor duurzaamheid.. En ik zal dat ook blijven volhouden tot ik een pc zie die na massaal lang en intensief gebruik nog steeds prachtig draait... (zonder upgrades en een maandelijkse herinstallatie omdat hij te traag gaat)..
  #53  
Oud 30-11-10, 16:29
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Eigenlijk ben ik het ook wel met ShortyEx eens,Ik ben altijd een windows gebruiker geweest en ben sinds eind Mei overgestapt naar een Imac, en echt geen spijt van gekregen.
In 5 jaar heb ik 3 laptop's en 3 pc's naar de afgrond geholpen, deze waren van HP,Asus,Toshiba en Acer en van win 98 t/m vista.

Nu geen gezeur meer met defragmenteren omdat het gewoon niet hoeft, mijn Imac draait gewoon vanzelf wel, natuurlijk zijn er dan ook wel een paar kleine nadelen en dat zijn natuurlijk de games maar ook hiervoor heb je Mac games alleen voor een andere prijsje dan de window's versie's.

Ik ben vorig jaar begonnen met de iphone 3Gs en deze beviel me uitstekend, beter dan mijn HTC toestellen welke ik naar een jaar echt spugzat van was, en graag stond te springen als mijn abbo afliep en ik weer een nieuwe kon bemachtigen.

Maar iedereen is verschillend en zo ook de smaak van een bepaalde merk.
  #54  
Oud 13-12-10, 12:18
baptiste___ baptiste___ is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 42
Standaard

inderdaad, er bestaan geen iphone killers. geen enkele kloon kan wat een iphone kan! de iphone killen kunnen ze niet hoor xp true lovers are real iphone lovers!!!!!!!!!!!!!
  #55  
Oud 16-12-10, 05:58
Cornerstar24 Cornerstar24 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx Bekijk bericht
Oh man ik heb geen Apple bril op, ik was voor ik Apple begon te gebruiken een Linux gebruiker.. Maar wees eens eerlijk.. Wij hebben hier een iMac 3G van 10 jaar oud en een iBook G4 van 5 of 6 jaar oud, en die dingen werken nog steeds even goed als de dag waarop ze uitkwamen.. Kan je van de gemiddelde HP of Acer laptop bijvoorbeeld zeggen dat de batterij na 5 jaar nog steeds enkele uren mee gaat? Onze Packard Bell van ruim 10 jaar oud ligt bij het schroot omdat hij zelf niet meer opstartte..

Het is gewoon de waarheid, die massaconcurrentie bij al die merken als Acer, Asus, Hp, ... zorgt voor een lage kwaliteitsdrempel.. De enige computers die imo qua kwaliteit mee kunnen met Apple is een Dell XPS of Alienware..

Sorry als ik arrogant overkom maar het is gewoon de waarheid.. Apple staat meer garant voor duurzaamheid.. En ik zal dat ook blijven volhouden tot ik een pc zie die na massaal lang en intensief gebruik nog steeds prachtig draait... (zonder upgrades en een maandelijkse herinstallatie omdat hij te traag gaat)..
Deze meneer heeft echt gelijk.
Ik heb zelf mijn Computerbedrijf in Rotterdam, waar ik handel in PC's Ik lever dus alle merken ook Apple, en werk thuis ook op meerdere apple's. We (mijn vriendin en ik) hebben nog wel een 2 jaar oude HP Laptop, 3 jaar oude Vaio en voor de zoon nog een Quad Core Xeon. Maar de 2 laptops worden echt niet gebruikt. Ook als ik de Apple's bij klanten kom installeren, hoef ik alleen maar nog een paar x langs komen om uitleg te geven of om programma'tjes te installeren. Bij Windows gebruikers(de meeste klanten) kom ik alleen maar langs om problemen op te lossen. Enough said.
  #56  
Oud 13-01-11, 11:31
makruiten makruiten is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Veel mensen verwarren specificaties onterecht met prestaties. Als je naar de prestaties kijkt is een iPhone best een interessant apparaat. Beperkingen daargelaten.

Ikzelf vind het bijvoorbeeld heel belangrijk dat alles vloeiend werkt, zoals het scrollen. Ik heb dat nog niet ervaren bij andere telefoons.

Ook geluidskwaliteit is voor mij een belangrijk punt. Ik luister graag naar mijn muziek met een goede koptelefoon of via de line-out (dock connector) over de stereo. De iPhone 3GS en de iPhone 4 geven beide een volledig vlakke respons, met zeer weinig verstoring, over het hele audiospectrum.

En software-ondersteuning vind ik een belangrijk punt. Bij de iPhone weet je zeker dat je de komende jaren niet wordt overgeslagen.

Ik kan me echter voorstellen dat anderen weer grote problemen zien in de beperkingen. Het is allemaal een kwestie van smaak en behoeftes. Voor een desktop/laptop verkies ik bijvoorbeeld Windows 7 boven Mac OS X 10.6. Maar goed, dat is stof voor een ander forum.
  #57  
Oud 13-01-11, 18:15
gangster2 gangster2 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar gangster2
Standaard

er bestaa idd geen killers voor ons maar dat komt omdat wij echte fans zijn

en dus onze mening zal altijd zo blijven
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone-killers op MWC 2008: Sony Ericsson Xperia X1 DertKesh iPhone algemeen 40 25-03-08 12:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.