laptop + iphone internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi wie weet hoe ik mijn laptop aan mijn iphone kan aansluiten om daar mee te internetten . hem de 4.2.1 er in zitten 3g ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
laptop + iphone internet
hoi
wie weet hoe ik mijn laptop aan mijn iphone kan aansluiten om daar mee te internetten . hem de 4.2.1 er in zitten 3g weet wel dat het met wat oudere software ging maar wil deze jailbreaken maar weet niet of het gaat en met welk software om tethering er op tekrijgen wie weet er antwoord op of gaat het mischien anders de iphone is niet gejailbreakt groetjes klinker |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelf heb ik een jailbreak op mijn 3GS en daarop mywi gedownload. Werkt perfect en gebruik het ook wel eens als mijn laptop geen Wi-Fi kan vinden en mijn telefoon wel.
Volgens mij is de 3g zo te jailbreaken dat een jailbreak bij een software update niet te verwijderen is. Zelf heb ik hier geen ervaring mee is, en is mijn 3GS met Limera1n gejailbreakt |
|
|||
|
|||
ok dank je
wacht ff op meer info groet klinker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via iphone internet laptop buitenland | alicewoman1 | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 08-04-11 23:06 |
Internet op Iphone via laptop? | Palme | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 11-01-11 18:29 |
iPhone: Internet op Iphone via laptop? | Palme | Jailbreak | 6 | 29-09-10 15:04 |
internet op laptop via iphone | ECHO | Archief | 2 | 08-03-10 11:31 |
Internet op laptop via de iphone(Wi-Fi) | laurensxeon | Wi-Fi | 3 | 27-03-08 23:11 |
|
|