internet op laptop via iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik hoorde dat dit kon, maar kan hier niet vinden hoe... tstaat vast al ergens maar ik zie het echt niet..komt ie: hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() ik hoorde dat dit kon, maar kan hier niet vinden hoe... tstaat vast al ergens maar ik zie het echt niet..komt ie:
hoe kan ik via mijn iphone op mijn laptop internetten? heb geen jailbreak, helaas... |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoeken naar: tethering levert een hoop info. Maar: zonder jailbreak kom je niet ver....
|
||||
|
||||
![]() Zoals ButcherJF al aangeeft is hier al erg veel over geschreven. Er zijn verschillende manier om tethering aan te zetten, maar allemaal vereisen ze een jailbreak.
Gelieve deze discussie voortzetten in 1 van de bestaande topics. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via iphone internet laptop buitenland | alicewoman1 | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 08-04-11 23:06 |
laptop + iphone internet | klinker | iPhone algemeen | 2 | 13-01-11 17:22 |
Internet op Iphone via laptop? | Palme | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 11-01-11 18:29 |
iPhone: Internet op Iphone via laptop? | Palme | Jailbreak | 6 | 29-09-10 15:04 |
Internet op laptop via de iphone(Wi-Fi) | laurensxeon | Wi-Fi | 3 | 27-03-08 23:11 |
|
|