Na update vast in activatiescherm! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb van de week een iphone 3g 8gb aangeschaft 2dehands. Hij was simlockvrij & gejailbreakt. Ik dus gisteren updaten en jahoor. moet hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update vast in activatiescherm!
Hallo
Ik heb van de week een iphone 3g 8gb aangeschaft 2dehands. Hij was simlockvrij & gejailbreakt. Ik dus gisteren updaten en jahoor. moet hem activeren. Heb daar dus niet de goede simkaart voor en krijg dus ook melding; deze simkaart in niet geldig. HELP! Hoe kan ik hem alsnog activeren? Gr. Marcel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jailbreaken, alleen zal hij dan zo ook een unlock nodig hebben anders was het activeren ook wel gelukt. Ben dus bang dat het niet vanaf fabriek simlockvrij model is.
|
|
|||
|
|||
Dus wat nu?
|
|
|||
|
|||
Jailbreak of juiste SIM regelen?
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik hem jailbreaken.
Heb Blackra1n gebrobeerd. Dan komt het icoon op de iphone niet tevoorschijn dus gebeurt er niks. Ziphone geprobeert. Kan mijn iphone niet vinden. Wat nog meer? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Slide to jailbreak En klaar |
|
|||
|
|||
Ik kan toch niks op mijn Iphone?
Moet hem activeren/ |
|
|||
|
|||
Je kan hem toch gewoon opstarten terwijl je niet aan iTunes vast zit?
Een vriend van mij kon met een gelockte versie (zoals die van jou) zonder simkaart zijn iPhone opstarten en al de aplicaties gebruiken (bellen etc ging niet) Kan zijn dat ik er naast zit, in dat geval kan ik je spijtig genoeg niet verder helpen sorry |
|
|||
|
|||
ik heb een ipsw gedownload van deze site:
iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From Alleen nu krijg ik: Unable to recognize specified ipsw. Wat doe ik fout? |
|
|||
|
|||
jij draait op firmware 3.0.1
jailbreak met redsnow daar zit een hacktivatie in en daarna in cydia met ultrasn0w, dacht ik unlocken |
|
|||
|
|||
Ja maar als ik redsn0w open krijg ik;
Please select corresponding IPSW from ur current firmware. Dus ik naar bovenstaande site en die gedownload. Maar nog zegt hij; Unable to recognize specified IPSW. Wat doe ik verkeerd? |
|
|||
|
|||
Firmware 1,2_3.0.1_7A400_Restore.ipsw
is dit hem en welke versie redsn0w heb je |
|
|||
|
|||
dat is hem volgens mij ja.
Ik heb 0.8 |
|
|||
|
|||
probeer redsn0w 7.2 dacht ik
of gebruik purplera1n voor 3.0.1 daar zit ook een hacktivatie in Laatst gewijzigd door serapim; 10-08-10 om 19:18. |
|
||||
|
||||
Naar welke FW heb je geupdate? Waarna de iphone moest worden geactiveerd?
Naar dezelfde firmware moet je redsn0w wijzen. Je zegt in je eerste bericht dat je net de iPhone hebt en dat je de update hebt gedaan. Dit doet mij vermoeden dat er nu 4.0.1 inzit. Onder Windows Vista staat je gebruikte FW hier: C:\Users\"jouwgebruikersnaam"\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates Laatst gewijzigd door wouter1981; 10-08-10 om 20:08. |
|
|||
|
|||
doe niet zo moeilijk als het niet lukt gebruik je purplera1n werkt hetzelfde als blackra1n
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update loopt vast 4.3.3 | paul37 | iPhone algemeen | 1 | 08-06-11 16:14 |
Iphone vast na 3.0 update | stavros | Archief | 1 | 18-06-09 23:38 |
Help! zit vast op 2.1 update - error 13 | broodje | Unlock [archief] | 6 | 18-09-08 00:21 |
na update vast gelopen | basssie | iPhone algemeen | 4 | 14-09-08 19:43 |
iPhone 1e gen.: Na update 1.1.4 - 1.2.0 systeem vast! | troubleshooter | Unlock | 0 | 27-07-08 18:41 |
|
|