iphone 4 batterij haalt de dag niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb wel gezocht maar niks gevonden voor mijn probleem. mijn nieuwe iphone 4 met jailbrake en unlock haalt het einde van de dag niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 batterij haalt de dag niet
ik heb wel gezocht maar niks gevonden voor mijn probleem.
mijn nieuwe iphone 4 met jailbrake en unlock haalt het einde van de dag niet na 12 uurtjes middelmatig gebruik is de puf er uit en moet hij aan de lader iemand een idee waar dat aan kan liggen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een herstel doet en geen jailbreak/unlock uitvoert. Loopt ie dan ook snel leeg?
|
|
||||
|
||||
kijk eens in de wiki om deze tips te proberen of 1 van de vele topics die er zijn ivm batterijduur
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
push e-mail maakt batterij leeg in een halve dag | mfduffel | iPhone algemeen | 4 | 01-10-10 12:36 |
iphone word warm en batterij in een halve dag leeg... | hvdl | iPhone algemeen | 8 | 21-03-10 20:10 |
Batterij bij normaal gebruik in 1 dag leeg | -dp- | Archief | 2 | 08-02-09 22:59 |
Batterij binnen 1 dag leeg | Larsmanson | Unlock [archief] | 3 | 24-04-08 19:39 |
|
|