Nieuwe iphone van de verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een nieuwe iphone van de verzekering gekregen. Nu is mijn vraag (omdat mijn abo over 1,5 maand afloopt) kan ik deze "nieuwe" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iphone van de verzekering
Ik heb gisteren een nieuwe iphone van de verzekering gekregen. Nu is mijn vraag (omdat mijn abo over 1,5 maand afloopt) kan ik deze "nieuwe" telefoon door t-mobile simlock vrij laten maken of moet ik dit iemand anders laten doen? Hij is namenlijk nog maar 1 dag oud maar mijn abo al bijna 2 jaar!
Graag tips! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Neem gewoon even contact op met de sim-unlock afdeling van T-Mobile (070-3056007). Succes ermee.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lijkt me geen probleem. Ik kreeg een nieuwe iPhone van T-Mobile na 11 maanden. Een maand later kon ik gewoon mijn simlock eraf laten halen.
|
|
|||
|
|||
het gaat om de begindatum van je contract bij het simlock vrij maken niet de ontvangst datum van je toestel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verzekering | giljom | iPhone algemeen | 0 | 10-04-11 17:56 |
Iphone terug van verzekering maar light leaks | X-Tince | iPhone algemeen | 0 | 22-02-11 15:10 |
iPhone verzekering | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 13-02-11 13:54 |
Van garantie/verzekering gebruik maken of toch even niet? | S¡mon | iPhone algemeen | 6 | 06-10-09 19:38 |
iPhone Verzekering | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 9 | 28-10-08 11:19 |
|
|