//

iPhone 3G blijft trillen in stille mode + andere problemen

iPhone 3G blijft trillen in stille mode + andere problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, mijn iPhone 3G blijft sinds kort om de x-aantal seconden even trillen als ik hem in stille mode zet (met het knopje bovenaan). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-10, 15:52
Trax Trax is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard iPhone 3G blijft trillen in stille mode + andere problemen

Hey iedereen,

mijn iPhone 3G blijft sinds kort om de x-aantal seconden even trillen als ik hem in stille mode zet (met het knopje bovenaan). Gewoon random, soms een paar minuten niet, dan weer snel achter elkaar. Zeer vervelend als je hem gewoon in je broekzak wil steken.

Als ik hem terug op gewone mode zet (of hoe noem ik het) is het probleem verholpen, maar ik kan hem dus niet meer op stil zetten zonder dat dit zich voordoet.

Ik heb hem al geupdate naar de nieuwste firmware, zonder jailbreak. Ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen, allemaal zonder resultaat.

Daarbij kan ik ook niet meer synchroniseren met itunes omdat de aanbiedersgegevens niet meer geladen kunnen worden.

Is er een grondige ingrijpende handeling die ik kan doen om alles terug te resetten en te zien of dit resultaat heeft? Er hoeft niks op m'n telefoon blijven opstaan, alles mag eraf, zit toch nog in outlook en exchange.

Anybody?

Alvast erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-11, 10:07
Mhopman Mhopman is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Heb hetzelfde probleem (zoals hierboven omschreven) sinds een week. In stille modus blijft m'n 3G trillen, zelfs al staat de tril stand uit!

Kan dit probleem verholpen worden??
  #3  
Oud 04-01-11, 10:21
W3stland W3stland is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Is dit alleen als ie in je zak zit of ook als hij op tafel ligt?
Ik heb t zelfde (3g) maar komt niet door de software gewoon door t knopje wat niet helemaal goed meer werkt (als je m op stil zet trilt ie 1 keer maar doordat het knopje niet lekker meer is gaat ie steeds van stil naar geluid en trilt dus steeds als je je bv beweegt en ook maar een beetje tegen t knopje aankomt.
  #4  
Oud 04-01-11, 17:02
Mhopman Mhopman is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Hij heeft er ook last van als ie gewoon stil op tafel ligt. Maar het knopje lijkt idd wel wat los te zitten, maar dat verklaard niet hoe hij kan trillen als hij stil ligt!
  #5  
Oud 04-01-11, 21:00
phill phill is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Oldenzaal, overijssel
Berichten: 15
Standaard

ik heb hetzelfde probleem! volgensmij ligt het niet aan het knopje
  #6  
Oud 06-01-11, 13:47
W3stland W3stland is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Je kan m of openschroeven en t trilmotortje verwijderen en/of naar t knopje kijken maar je zou ook in t scherm t wisselen tussen stil en geluid aan moeten kunnen zien.
Of toch naar een reparateur opsturen Alles op eigen risico uiteraard :-P
  #7  
Oud 14-01-11, 16:39
I Stig I's schermafbeelding
I Stig I I Stig I is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 42
Standaard

Dit probleem heb ik dus ook met de mijne. Ik heb er onderzoek naar gedaan en wat blijkt...
zodra er druk komt linksboven op het zwarte gedeelte van mijn scherm, gaat hij zogezegd terug in gewone stand, terwijl je mobiel wel degelijk op stille stand staat. Zodra de druk verwijdert is, gaat hij terug op stille stand. De minste druk kan er al voor zorgen dat hij dit doet, dus uiteraard als hij in je broekzak zit.

Ik denk zelf dat het te maken heeft met de knop en wat er achter zit.
  #8  
Oud 10-10-11, 17:59
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard

Hebben jullie dit probleem nog op weten te lossen? M'n 3GS heeft ook last van het 'spontaan' trillen. Net even het drukken op de linkerbovenhoek geprobeerd en inderdaad, dan trilt 'ie.
  #9  
Oud 23-09-14, 18:44
Boccopopje's schermafbeelding
Boccopopje Boccopopje is offline
• iOS 10.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

Ik weet dat het een oud toppic is maar sinds de update naar IOS 8 heb ik dit probleem dus ook ineens maar dan met de iphone5. Misschien niets met de update te maken maar ineens was het er. Erg irritant dus ik ben benieuwd wat mogelijke oorzaken zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft in restore mode muldertje6 iPhone algemeen 1 12-06-10 15:15
iPhone: Toestel blijft trillen nadat opgenomen is wanneer verbonden is met carkit crazypaco Jailbreak 0 23-02-10 20:41
iPhone blijft in recovery mode Levitas Archief 2 27-01-10 13:01
iphone blijft in recovery mode ramin iPhone algemeen 3 12-09-08 22:50
iPhone 1e gen.: help! iphone blijft in recovery mode DaveyY Unlock 12 16-08-08 20:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.