Sim kaart probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dus pas een nieuwe iphone 3gs gekocht. Meteen Itunes gedownload muziek erop, apps gedownload etc. Staat er dat ik kan upgraden naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sim kaart probleem
Hallo,
Ik heb dus pas een nieuwe iphone 3gs gekocht. Meteen Itunes gedownload muziek erop, apps gedownload etc. Staat er dat ik kan upgraden naar 4.0.2. Heb ik dus meteen gedaan zonder te kijken wat ie deed. Heb nu begrepen dat ik dus niet meer kan jailbreaken. Ik heb dus overal gegoogeld, oplossing hiervoor was dus downgraden naar 4.0.1. Heb ik dus gedaan. Probleem is dat er nu op de iphone en en op itunes staat dat ik een simkaart in moet doen en nu kan ik niet meer op mijn iphone, voor de downgrade deed hij het nog zonder sim kaart . Ik ben dus die sim kaart vergeten mee te nemen van de winkel. (Ja, niet slim weet ik) Alleen ik ga over een paar dagen een week op vakantie. Dus kan hem dan niet ophalen. Dit staat op itunes: http://img121.imageshack.us/img121/5356/itunesx.jpg En dit op m'n iphone: http://iphoners.org/images/2009/slide-for-emergency.jpg Mijn vraag is kan ik nog iets doen dat ie het doet zonder sim kaart. Kan iemand mij helpen. Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door Mangkie; 17-08-10 om 13:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jouw oplossing is een universele simkaart om te activeren dan jailbreaken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met sim kaart | rubenpeters | Archief | 1 | 04-11-09 19:48 |
3GS probleem, sim-kaart zit los | youry | iPhone algemeen | 3 | 07-08-09 17:54 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Probleem: update naar 2.1 mislukt iPhone locked SIM kaart niet hekend | gioapple | Archief | 1 | 16-09-08 00:26 |
Probleem met sim-kaart | NickVelten | Archief | 21 | 06-02-08 01:49 |
|
|