Niet kras bestendig. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door west2u Zo irritant, mensen die hier schrijven dat je niet zuinig op je spullen bent en je moet je sleutels enzo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet trouwens niet of CarGlass zo'n goed idee is. Om het overtollige spul te verwijderen gebruikt de beste man vaak een scheermesje. Op een autoruit maken die hele fijne krasjes natuurlijk geen donder uit, maar je iPhone 4 wordt er niet echt fraaier op. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Tof, je reactie siert je dan wel weer
Betreft CarGlass/Autotaalglas, ik post hier wel even wat zij ervan zeggen, ik weet niet precies hoe het werkt met sterretjes reperareren. Bij een voorkant zou ik het denk ik niet overwegen. |
|
|||
|
|||
het schijnt dat als je kleine krasjes hebt je er met een banaan overheen moet wrijven, dit laten opdrogen en het er vervolgens met een droge doek vanaf moet halen, dit schijnt een polijst -effect te hebben.
|
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone 4 nog geen week en heeft al een redelijk diepe kras op de voorkant!
|
|
|||
|
|||
Mijne ook al binnen 1 week vol met kleine krassen en door het laten vallen nu ook een diepe.
|
|
|||
|
|||
bleiters zeg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
leg hem in de kast tussen het kristal [ of in jouw geval de fruitmand ] jezus...waar gaat dit over!!! |
|
|||
|
|||
Ik heb hem nu sinds de release, en op de achterkant zitten ongeveer 10-15 krasjes van 2mm - 1,5 cm lang.
Jammer maar ja, je ziet ze alleen als je er licht op schijnt. Verder ben ik er erg netjes mee omgegaan. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone al sinds 2 weken na de release en tot nu toe zit er 1 klein krasje op de achterkant. Ik ben er niet echt netjes mee omgegaan. Ik heb het ook laten vallen van ongeveer 25cm hoogte, en ik heb er geen hoesje op zitten. Dus op zich valt het wel mee.
|
|
|||
|
|||
Gebruik een A-merk screenprotector zoals de BodyGuardz voor de iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook erg zuinig op me iPhone 4 maar heb toch een paar hele kleine krasjes op de achterkant zitten. Ik heb na een maand een screenprotector besteld voor de voor en achterkant.
Na een tijdje de screenprotector aan de voorkant eraf gehaald. Ik vond dit niet fijn. Heb hem aan de achterkant er wel opgelaten. Zo kan ik hem makkelijker neerleggen zonder dat er krasjes bij komen. De voorkant is nog steeds krasvrij |
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne nu ruim 4 maanden en geen enkele kras zo goed als nieuw.
|
|
||||
|
||||
Bodyguardz. Ideaal. Ook bescherming aan de zijkant. Het zit er al een paar maanden probleemloos op. Ik ben blij met die bescherming.
|
|
|||
|
|||
ik kan het niet proberen, gewoonweg omdat ik geen Iphone heb, ben me hier aan het orienteren,
maar is het echt glas of kunststof??? de reden dat ik dit vraag,m is dat een caravanraam (kunststof) wat krassen heeft weer als nieuw gemaakt kan worden met Koperpoets. nu is het wel heftig opm met koperpoets op je scherm te klimmen, maar wie weet is er iemand die zich heel erg ergert aan die krassen en ????????? op de achterkant proberen een hoekie?? ik zeg niet dat het helpt, maar caravanramen weer als nieuw, en ik spreek wat dat aangaat uit ervaring. |
|
||||
|
||||
Dat klopt van dat koperpoets. Ook een bekrast horloge (plastic) glas. Je moet wel even poetsen. Maar op de iPhone zou ik het niet durven omdat het glas is.
|
|
||||
|
||||
Grappig topic, net alsof je krassen kunt voorkomen door gebruik. Er is altijd wel iets wat kras(jes)sen veroorzaakt, alleen bij de iPhone 4 is dit een stuk minder erg als vorige modellen of iPods.
Mijne ziet er nog als nieuw uit en ben er echt heel erg voorzichtig mee, maar toch zitten er 1 à 2 lichte krasjes op de achterkant (van het neerleggen? Ookal let ik altijd op waar ik hem neer leg). |
|
||||
|
||||
Ik heb ooit mijn Nokia 3310 in een hoesje gedaan en de telefoon daar altijd in gelaten. Op een gegeven moment bekijk ik het display van de telefoon en zie dat die helemaal dof geworden is door het plastic vensterje van het hoesje. ha ha. Dat wilde ik nu juist voorkomen. Alles slijt in gebruik en dan heb je een reden om een nieuwe telefoon te maken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Bumper iPhone 4g ik hoop dat het helpt om krassen te vermijden hebben jullie dit ook gebruikt?
|
|
||||
|
||||
Er zijn mensen die er juist krassen door gekregen hebben. Ze zagen dat toen ze de bumper er afhaalden. Er kan bijv. zand tussen komen.
|
|
|||
|
|||
Kanonnen zeg! Maken jullie je ook zo druk over jullie nagels?
Dat jullie het aantal krassen tellen! Ik heb er gewoon een sticker op geplakt van gelaskins. Werd ie nog mooier van ook! Ik vind een barst in de behuizing erger dan een kras. Maar daar heeft Apple ook een patent op: Een probleem negeren en bij een re-design een nieuw probleem introduceren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 dikke kras | KevinTjan | iPhone algemeen | 4 | 05-01-11 04:06 |
Kras op scherm | MitziPhone | iPhone algemeen | 8 | 10-09-10 12:08 |
kras op scherm | Hoppieee | iPad algemeen | 15 | 27-08-10 08:17 |
Kras op scherm iphone 4 | McNRiQ | Odido (T-Mobile) | 4 | 23-08-10 12:58 |
Kras op mijn iPad | atonba | iPad algemeen | 8 | 19-04-10 01:30 |
|
|