3GS Voice Control commando's toevoegen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om met jailbreak meer kommando's voor voice control of zelfs dicteren toe te voegen? daarbij denk ik aan het starten van apps, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Gebruik je Voice Control? |
|||
Ja, ik gebruik het voor veel dingen | 2 | 20,00% | |
Ja, ik gebruik het om mensen te bellen | 6 | 60,00% | |
Ja, ik gebruik het om muziek af te spelen, nummers te wisselen etc... | 3 | 30,00% | |
Ja, ik gebruik het om de tijd te beluisteren | 2 | 20,00% | |
Nee, ik houd niet van Voice Command | 4 | 40,00% | |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
3GS Voice Control commando's toevoegen
Is het mogelijk om met jailbreak meer kommando's voor voice control of zelfs dicteren toe te voegen? daarbij denk ik aan het starten van apps, het uitvoeren van bepaalde acties. Misschien iets voor activator?
Nu heb je: Genius Hoe laat is het afspelen van albums en artiesten volgende en vorige nummer afspelen onderbreken wat speelt er nu? wat ik graag zou willen is: Start app.... dicteer... (erg handig voor lange emails) nieuwe sms, email, enz En er zijn er nog meer maar dit is wat ik nu zosnel kan bedenken.
iPhone? eerder MyPhone! Laatst gewijzigd door Pelle4495; 23-08-10 om 16:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voice Control | Shorty007 | iPhone algemeen | 32 | 25-10-10 21:23 |
Voice Control iphone 3Gs | Toontje34 | iPhone algemeen | 4 | 12-08-10 17:01 |
Voice Control on iPad | Urban123 | iPad algemeen | 0 | 24-05-10 20:09 |
Programma voor voice control | Champing | Archief | 3 | 04-11-09 19:58 |
Voice control | JimA | Archief | 2 | 03-08-09 21:00 |
|
|