iPhone4 sync problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren mijn iPhone 4 mogen ophalen. Alleen wanneer ik deze wil syncen krijg ik een melding van"iTunes kan de inhoud van de iPhone niet lezen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone4 sync problemen
Gisteren mijn iPhone 4 mogen ophalen.
Alleen wanneer ik deze wil syncen krijg ik een melding van"iTunes kan de inhoud van de iPhone niet lezen. Ik moet eerst herstellen waar ik dus helemaal geen zin heb, want dan ga ik naar iOS 4.0.2 En via Shift+herstellen in de recovery Mode lukt ook niet, want dan krijg ik de foutcode (3194). Wie heeft nog bruikbare tips voor me? Gr. Ismayil ps. in de DFU mode wil het ook niet lukken, krijg de zelfde foutcode. Laatst gewijzigd door ismus; 20-08-10 om 12:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Net mn nieuwe iphone 4 uitgepakt .. moet ik ook verplicht gaan updaten zeg..
hmm |
|
||||
|
||||
Hey ISMUS
je moet gewoon de iTunes DB weggooien dan herkent hij hem als Nieuwe iphone en kan je opnieuw beginnen!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. | KIN174 | iPhone algemeen | 7 | 19-04-11 17:15 |
Na sync iPhone4 en Macbook adresboek dubbele contacten | luckyrunner77 | iTunes | 0 | 30-09-10 06:31 |
Een paar iPhone4 problemen | PeHa5772 | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 23:16 |
Grote problemen bij nieuwe iPhone4 | justtouch | Archief | 1 | 24-06-10 12:18 |
|
|