//

iPhone software verlopen

iPhone software verlopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik was een maand geleden in Frankrijk en een vriend van me heeft een developer account en hij gaf mij de nieuwe beta ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-10, 10:58
Champing Champing is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 24
Standaard iPhone software verlopen

Hallo allemaal,

Ik was een maand geleden in Frankrijk en een vriend van me heeft een developer account en hij gaf mij de nieuwe beta software. Ik werd vanochtend wakker en zie nu dat de software verlopen is. Ik kan mijn iPhone dus niet meer gebruiken. Wat moet ik nu doen? Ik kan hem ook niet herstellen en er is geen nieuwere versie beschikbaar

*Edit
Ik weet dat het niet echt handig was om dit te doen maar hij bood me aan om elke keer de nieuwe beta up te loaden. Nu ben ik niet zo leuk weggegaan met hem en had eigenlijk een beetje ruzie dus dat word ook nog is een probleem ..

Laatst gewijzigd door Champing; 24-08-10 om 11:01.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-10, 12:22
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

of je moet de nieuwe beta software erop zetten, of proberen te downgraden als dat gaat. Bij mij met de beta ios 4 op de 3Gs lukte het in eerste instantie niet, maar toen ik hem in DFU mode zette lukte het wel.
  #3  
Oud 24-08-10, 13:45
Champing Champing is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld Bekijk bericht
of je moet de nieuwe beta software erop zetten, of proberen te downgraden als dat gaat. Bij mij met de beta ios 4 op de 3Gs lukte het in eerste instantie niet, maar toen ik hem in DFU mode zette lukte het wel.
Iemand die ik ken heeft me geholpen en nu heb ik dus de beta 3. Nu wachten tot 4.1 officieel uit komt voor iedereen en dan doe ik dit nooit meer in ieder geval bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes Verlopen en toch geen update beschikbaar? Ruben.cc iTunes 7 05-07-10 12:45
Certificaat verlopen. macfreaker Ontwikkelen voor iOS 5 27-03-09 17:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.