ipod touch 2g probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik startte vanmorgen mijn ipod touch 2g op (gejailbreakt) en na het laden verscheen het plaatje dat ik hem op itunes aan moet sluiten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod touch 2g probleem
Hoi,
Ik startte vanmorgen mijn ipod touch 2g op (gejailbreakt) en na het laden verscheen het plaatje dat ik hem op itunes aan moet sluiten. Nu iedere keer dat ik hem opstart gebeurt dit. Ik ben op vakantie en heb dus geen itunes bij de hand. En ik wl graag muziek met de lange terugreis. Ik heb ook geen idee waarom hij dit ineens doet. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het wel doet? ios 4 btw. Ik hoop snel antwoord op dit probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand? Please? Ik heb haast.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem net op de laptop van een vriend aangesloten en toen kwam er een pop-up van nieuwe hardware gevonden: Apple... (recovery mode). Dit is dus super ***. Ik denk dat ik er nu niks meer mee kan tot thuis. Is er echt geen mogelijkheid?
|
|
|||
|
|||
Nope, moet je thuis doen. Je kan in de tussentijd, mits je vriend itunes en muziek heeft, daar ook muziek lenen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 4G !! probleem! Please help. | skaffa | iPhone algemeen | 6 | 19-01-11 21:29 |
Ipod touch Wi-Fi Probleem | Stijn231194 | iPhone algemeen | 4 | 12-12-10 20:14 |
Ipod touch Oortjes probleem | Arjen-Ipod | iPhone algemeen | 0 | 22-07-10 16:37 |
probleem jailbraik ipod touch 2.1.2 | koen007 | Archief | 1 | 07-04-10 20:51 |
Probleem ipod touch | Mike789 | iPhone algemeen | 0 | 17-07-09 04:06 |
|
|