iPod Touch 4G !! probleem! Please help. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb net mijn ipod volledig gewist via mijn ipod zelf. Hij ging rebooten en toen kwam er een laad rondje onder de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch 4G !! probleem! Please help.
Hallo allemaal. Ik heb net mijn ipod volledig gewist via mijn ipod zelf. Hij ging rebooten en toen kwam er een laad rondje onder de apple logo. Het is nu al een kwartier zo en de laad ding draait niet rond! Het is een soort van fastgelopen. Ik heb alles al geprobeerd: ik heb de home+Standby knop enz gedaan maar telkens als hij bijna klaar is met rebooten komt het rondje der weer onder.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? zou wel fijn zijn! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een kwartier is weinig zoiets kan wel 2 uur duren
|
|
|||
|
|||
Hij beweegt helemaal niet! De rondje is wit en normaal als hij laad gaat het toch bewegen?
EDIT: Al opgelost ;D Laatst gewijzigd door skaffa; 17-01-11 om 22:23. |
|
|||
|
|||
Ennn hoe heb je het opgelost? Handig voor mensen met het zelfde probleem
|
|||
|
|||
Nou ik deed de home+ aan/uit knop 20 minuten ofzoiets inhouden en toen kwam het Plug in itunes logo!
|
|
||||
|
||||
20 minuten vasthouden?
Dan zou ik er een elastiekje omheen binden of zo |
|
|||
|
|||
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL Sorry ik bedoel seconden XD
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch Wi-Fi Probleem | Stijn231194 | iPhone algemeen | 4 | 12-12-10 20:14 |
ipod touch 2g probleem | stijn22 | iPhone algemeen | 3 | 24-08-10 20:49 |
Ipod touch Oortjes probleem | Arjen-Ipod | iPhone algemeen | 0 | 22-07-10 16:37 |
probleem jailbraik ipod touch 2.1.2 | koen007 | Archief | 1 | 07-04-10 20:51 |
Probleem ipod touch | Mike789 | iPhone algemeen | 0 | 17-07-09 04:06 |
|
|