Geluidprobleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb onlangs mijn Iphone laten vallen toen ik aan het slapen was. Hij was aan het opladen en bleef per ongeluk hangen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluidprobleem
Hey,
Ik heb onlangs mijn Iphone laten vallen toen ik aan het slapen was. Hij was aan het opladen en bleef per ongeluk hangen met mijn laken aan de kabel. Echt dom dus. Ik veronderstel dat hij gevallen is op de zijkant waar de geluidscontrols zijn. Ik kan mijn Iphone niet meer in stille modus krijgen via de geluidsschakelaar. En de knop om het volume te verminderen werkt ook niet meer. De knop om het volume op te krikken werkt wel nog. Iemand advies om dit probleem te verhelpen? dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
FF opsturen naar bijv. ipod-service.nl
Die onderzoeken de boel en zullen er waarschijnlijk een nieuwe unit (koptelefoon, silent mode en volume control) inzetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod Touch 4G 32GB Geluidprobleem | Guest-20190611152951 | iPhone algemeen | 5 | 14-07-11 16:02 |
Geluidprobleem tijdens bellen | Jonaz | iPhone algemeen | 5 | 23-01-09 15:47 |
|
|