Postbussen kwijt na software update 4.02 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een mislukte software update via ITunes moest ik de instellingen op mijn IPhone herstellen. Inmiddels werkt alles weer normaal, ook mijn email account, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Postbussen kwijt na software update 4.02
Na een mislukte software update via ITunes moest ik de instellingen op mijn IPhone herstellen.
Inmiddels werkt alles weer normaal, ook mijn email account, maar ik ben de postbussen Verwijderde mail en Prullenbak kwijt. Alleen de Inkomende mail is zichtbaar. Mail versturen lukt overigens wel. Wie weet hoe ik mijn postbussen weer terug kan krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
postbussen kwijt
nou, ik dacht het antwoord hier te vinden maar helaas, ook mijn postbussen zijn leeg.
|
|
||||
|
||||
Het kan heel goed zijn dat o.m. de prullenbak weer verschijnt zodra je op je iPhone een e-mail verwijderd hebt. Hetzelfde geldt voor 'Verzonden': pas nadat je iets via je iPhone hebt verzonden, verschijnt die map in de lijst.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data SHSH iPhone 3g kwijt, kan ik mijn iPhone terug naar vorige software? | Mousty | iPhone algemeen | 6 | 28-03-11 15:30 |
Postbussen e-mail? | Ashcat | iPad algemeen | 8 | 26-07-10 14:16 |
iPhone: iPhone OS 3.1 software-update | *-girl | Jailbreak | 2 | 23-09-09 18:38 |
Postbussen | Hein | iPhone algemeen | 0 | 07-07-09 01:05 |
2.0 Software Update | timneutel | Archief | 21 | 17-06-08 12:00 |
|
|