contacten van iPhone 3G naar iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Op mijn iPhone 3g staan al mijn contacten, voor die telefoon heb ik geen simkaart meer(kapot). Mijn contactgegevens staan alleen op mijn iphone 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten van iPhone 3G naar iPhone 4
Beste,
Op mijn iPhone 3g staan al mijn contacten, voor die telefoon heb ik geen simkaart meer(kapot). Mijn contactgegevens staan alleen op mijn iphone 3G Toch wil ik mijn contacten van mijn iPhone 3G naar mijn iPhone 4 overzetten. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Bedankt voor de moeite! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt toch een computer en Itunes?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eerst een Reservekopie maken via ITunes met je Iphone 3G, dan hang je de Iphone 4 aan de PC/Mac en dan kan je deze Reservekopie terug zetten op je Iphone 4. zo simpel als wat.
|
|
|||
|
|||
Of gebruik een programma als phoneview (mac)
|
|
|||
|
|||
Hoeft niet per sé reservekopie zijn. Syncroniseer gewoon je contacten van je 3G via het info tabblad in iTunes. En wanneer je jouw 4 aan iTunes hangt terug die contacten syncroniseren
|
|||
|
|||
Volgens mij hebben wij een luxeprobleem dat we met OSX werken.
Daarbij kan je synchroniseren met onze contacten. Windows wil daar een extern programma voor gebruiken (Outlook of google.) Waardeloos dus. Dus denk dat je toch moet synchroniseren met 1 van die opties en dan terugzetten op je nieuwe foon. |
|
|||
|
|||
ik snap nog steeds niet hoe ik contacten van mijn 3g naar mijn 4 kan overbrengen. Ik heb echt uber dummy taal nodig. Ik heb ook Mac
|
|
|||
|
|||
Je gaat naar iTunes. Rechtermuisknop op uw OUDE iPhone. Dan MAAK RESERVEKOPIE. Als dat klaar is koppel je je NIEUWE GSM aan en doe je rechtermuisknop op je NIEUWE toestel en vervolgens klik je op TERUGZETTEN VANAF RESERVEKOPIE en voila KLAAR !!!!
PS: dit kan op MAC en op WINDOWS!! grtss Laatst gewijzigd door rbn; 27-08-10 om 13:16. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
greets |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
contacten van iphone naar PC | Diane | iTunes | 6 | 16-05-10 19:30 |
contacten overzeten van iphone naar pc | karim s | iPhone algemeen | 1 | 19-09-09 03:57 |
Contacten van iPhone naar Mac | Joost91 | Archief | 1 | 15-09-09 23:16 |
Contacten van sim naar iphone | JWvanL | Jailbreak apps en thema's | 4 | 07-08-08 22:23 |
|
|