nieuwe iphone geen back-up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een nieuwe iphone gehad omdat mij oude vochtschade had van vakantie, ik had een 3G heb nu een 3G's gehad met 4.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe iphone geen back-up
Ik heb vandaag een nieuwe iphone gehad omdat mij oude vochtschade had van vakantie,
ik had een 3G heb nu een 3G's gehad met 4.0 erop Maar nu vindt hij geen back-up meer en, ik wil echt graag al mij contacten terug iemand een idee hoe ik mij oude reservekopie trg kan krijgen, en er weer op kan zetten, want heb mij contacten echt nodig inverband met mij werk =[ Edit : Ik heb de backup gevonden, alleen nu kan ik hem niet terug erop krijgen iemand een idee hoe ik dat kan doen ? alvast bedankt, Groet, Bjorn Laatst gewijzigd door dicas1991; 26-08-10 om 19:44. Reden: buckup gevonden nog 1 probleem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G Pre-activated - Geen back-up: kan geen sessie worden gestart | Floris_k | Jailbreak | 0 | 09-01-11 12:52 |
Iphone hersteld maar geen goede back-up meer | Brien26 | iTunes | 0 | 08-08-10 01:12 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
iTunes maakt geen back-ups meer van gejailbreakte iPhone | Miti96 | Archief | 3 | 10-02-10 15:52 |
|
|