Multitask balk loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn iphone 3gs loopt sinds kort vast wanneer ik een paar programma's heb gestart en dan in de multitask balk ze uit zet, meestal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Multitask balk loopt vast
hallo,
mijn iphone 3gs loopt sinds kort vast wanneer ik een paar programma's heb gestart en dan in de multitask balk ze uit zet, meestal wanneer ik er meer dan vier probeer uit tezetten loopt hij vast en moet ik 5 tot 10 min wachten of hem uitzetten tot hij het weer doet. soms start hij zelfs uit zichzelf opnieuw op, daarna kan ik de rest van de programma's wel gewoon uitzetten. alvast bedankt Daniel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstart je je iPhone af en toe? Als het probleem zich nogmaals voordoet kan je best een harde reset doen. Is dat geen oplossing, dan zal je moeten herstellen in iTunes.
|
|
||||
|
||||
dankjewel
harde reset? homebutton en sleep in houden? ben ik, als ik met itunes herstel doe alles kwijt of houd hij alles in mn backup? muziek, games, highscores, smsje enz? |
|
||||
|
||||
Als je een reservekopie maakt en terugzet behoud je al je instellingen.
|
|
||||
|
||||
oke bedankt dan heb ik verder geen vragen meer.
|
|
||||
|
||||
hallo,
over het probleem met het vast lopen van de multitask balk, om de zoveel tijd een paar keer herstart en dat werkte niet, ik heb een harde reset gedaan maar het probleem is er nog steeds even gewacht en laatst heb ik mn iphone hersteld, nog steeds heb ik het probleem dat hij vast loopt het enige wat ik nu kan doen is all mn apps gewoon te laten draaien. kan iemand me hierbij helpen wat ik na dit allemaal het beste kan doen? alvast badankt. Mvg. Daniel |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het komt enkel voor als ik meerdere apps wil afsluiten, is echt vervelend want inderdaad, het duurt dan ff tot de telefoon terug bruikbaar is, tenzij je hem hard reset. |
|
||||
|
||||
dus... niemand weet het ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem.. bovenaan komt er bij mij ook te staan "in mode safe". vanaf ik dubbelklik op mijn home button en wil klikken op mijn smsn bv blijft mijn iphone volledig steken..
Hebben jullie al een oplossing gevonden? |
Labels |
loopt vast, multitask |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
multitask balk | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 3 | 23-10-10 18:33 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan | arjanwitten | iPhone Apps | 1 | 09-01-09 10:38 |
|
|