iPod touch verkocht en problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPod touch verkocht aan een vriend. en nu wilt hij zijn eigen apps etc er op zetten. alleen dit kan niet; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod touch verkocht en problemen
Hallo,
Ik heb mijn iPod touch verkocht aan een vriend. en nu wilt hij zijn eigen apps etc er op zetten. alleen dit kan niet; wanttttttt hij zegt dat hij niet gemachtigt is. Ik heb voor de verkoop bij Store -> deauthorise gedaan, zodat hij het zou moeten doen. Als hij sychroniseert krijgt hij problemen want dan gaan al zijn apps weg aangezien hij niet 'gemachtigt' is. Wat moet ik hier aan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zou op 5 computers de machtiging moeten geven. Raar. Hij moet een account maken en dan zijn wachtwoord invoeren moet echt lukken.
|
|||
|
|||
en wat als het niet lukt?
|
|
|||
|
|||
Zo te horen heeft hij geen eigen iTunes account? Misschien moet hij een account aanmaken en daarmee je iPod registeren.
|
|
|||
|
|||
Yep, hij heeft het allemaal?
|
|
|||
|
|||
Is wel vreemd, ik heb die mij ook gekocht van een vriend en ik kon gelijk mijn eigen apps erop zetten, nadat hij mij gemachtigd had.
|
|
|||
|
|||
Het moet lukken, hij heeft ook zn ipod al gereset enzo mara niks helpt...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zou hij de Ipod helemaal kunnen resetten. En dan gebruiken als ene nieuw Ipod dus reservekopie niet terug zetten.
|
|
|||
|
|||
iTunes > Store > Machtig deze computer.
Alles wat hij moet doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grote problemen met iPod Touch 3G | Rammsteen | iPhone algemeen | 7 | 31-10-10 13:55 |
TomTom: Ipod Touch problemen met installeren | p0rt | iPhone Navigatie | 9 | 18-10-10 18:58 |
Ipod touch 3G oortjes problemen! | vinnie1234 | iPhone algemeen | 2 | 06-09-10 19:26 |
iPod touch: problemen met ipod touch downgraden | moldemol | Jailbreak | 1 | 10-07-10 16:51 |
Problemen door updaten naar iOS4 (iPod Touch 2g 8gb) | Christiaan94 | iPhone algemeen | 1 | 06-07-10 21:28 |
|
|