//

Problemen door updaten naar iOS4 (iPod Touch 2g 8gb)

Problemen door updaten naar iOS4 (iPod Touch 2g 8gb) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ging mijn gejailbreakte iPod Touch 2g 8gb toenstraks updaten naar iOS 4, direct via iTunes. Hij ging eerst een reservekopei maken, wat al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-10, 20:54
Christiaan94 Christiaan94 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard Problemen door updaten naar iOS4 (iPod Touch 2g 8gb)

Hallo


Ik ging mijn gejailbreakte iPod Touch 2g 8gb toenstraks updaten naar iOS 4, direct via iTunes. Hij ging eerst een reservekopei maken, wat al lang duurde. Toen stond er plotseling alleen een appeltje met een leeg laadbalkje op mn touch' scherm en was er een foutmelding op iTunes, wat te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-10, 21:28
Christiaan94 Christiaan94 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb zojuist hem aanesloten op een andere pc, en hij heeft zichzelf toen helemaal inorde gemaakt, alleen ik ben alles kwijt. Alleen nu heb ik hem laten verbinden met mn internet, heeft bereik, is aangeloten, maar kan niet op eht internet!

Pagina openen niet mogelijk

Safari kan de pagina niet openen,
omdat er geen internetverbinding
actief is.
Wat nu?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch 3G wil niet updaten naar iOS 4.3(.1/.2) jojost1 iTunes 4 24-04-11 17:57
iPod touch: ipod touch 4g jailbroken updaten naar 4.3 brva07 Jailbreak 2 27-03-11 16:50
iPod Touch 2G 8GB (4.1) down-grade naar 3.1.3!? ipodtouchmastertje iPhone algemeen 11 19-12-10 21:06
iPod touch: Ipod Touch 2G/3G 8GB 4.1 downgraden naar 4.0 zonder SHSH! Marcel94 Jailbreak 38 20-10-10 10:51
iPod touch: iPod Touch 8GB 2G jailbreaken iOS4 iMartijnn Jailbreak 4 23-06-10 15:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.