Problemen door updaten naar iOS4 (iPod Touch 2g 8gb) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ging mijn gejailbreakte iPod Touch 2g 8gb toenstraks updaten naar iOS 4, direct via iTunes. Hij ging eerst een reservekopei maken, wat al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen door updaten naar iOS4 (iPod Touch 2g 8gb)
Hallo
Ik ging mijn gejailbreakte iPod Touch 2g 8gb toenstraks updaten naar iOS 4, direct via iTunes. Hij ging eerst een reservekopei maken, wat al lang duurde. Toen stond er plotseling alleen een appeltje met een leeg laadbalkje op mn touch' scherm en was er een foutmelding op iTunes, wat te doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist hem aanesloten op een andere pc, en hij heeft zichzelf toen helemaal inorde gemaakt, alleen ik ben alles kwijt. Alleen nu heb ik hem laten verbinden met mn internet, heeft bereik, is aangeloten, maar kan niet op eht internet!
Pagina openen niet mogelijk Safari kan de pagina niet openen, omdat er geen internetverbinding actief is. Wat nu? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch 3G wil niet updaten naar iOS 4.3(.1/.2) | jojost1 | iTunes | 4 | 24-04-11 17:57 |
iPod touch: ipod touch 4g jailbroken updaten naar 4.3 | brva07 | Jailbreak | 2 | 27-03-11 16:50 |
iPod Touch 2G 8GB (4.1) down-grade naar 3.1.3!? | ipodtouchmastertje | iPhone algemeen | 11 | 19-12-10 21:06 |
iPod touch: Ipod Touch 2G/3G 8GB 4.1 downgraden naar 4.0 zonder SHSH! | Marcel94 | Jailbreak | 38 | 20-10-10 10:51 |
iPod touch: iPod Touch 8GB 2G jailbreaken iOS4 | iMartijnn | Jailbreak | 4 | 23-06-10 15:34 |
|
|