iPod Touch 8GB 2G jailbreaken iOS4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPod Touch 8GB 2e generatie, met het oude OS erop en gejailbreakt.. Ik wil updaten naar iOS4, maar voor zover ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPod Touch 8GB 2G jailbreaken iOS4
Hallo,
Ik heb een iPod Touch 8GB 2e generatie, met het oude OS erop en gejailbreakt.. Ik wil updaten naar iOS4, maar voor zover ik heb vernomen zijn er geen jailbreakprogamma's voor mijn iPod voor iOS4? Weet jullie hier iets meer over, bijvoorbeeld wanneer er een komt, of dat er wel een is? Ik hoor van jullie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat ligt eraan, heb je een MC model? Dan kan je nog niet jailbreaken met redsn0w 0.9.5.
|
|
||||
|
||||
Ik heb inderdaad een mc model. Hoe lang zal het nog ong duren voordat het wel kan?
|
|
|||
|
|||
Dat ligt eraan of de iPhone 4 een beetje meewerkt. Ik verwacht zeker binnen 2 weken een jailbreak, maar dat verwacht ik dan
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie hulp!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 8gb 4g | SuzanneK | Wi-Fi | 2 | 25-04-11 10:38 |
iPod touch: Ipod Touch 3G 8gb | Marcel94 | Jailbreak | 1 | 11-10-10 22:47 |
Problemen door updaten naar iOS4 (iPod Touch 2g 8gb) | Christiaan94 | iPhone algemeen | 1 | 06-07-10 21:28 |
iPod Touch 8gb V3 | LIL...$uri | iPhone algemeen | 4 | 12-04-10 22:34 |
|
|