antenne vervangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar kan ik het beste (ik woon in Amsterdam) mijn antenne laten vervangen? Nadat ik mijn iPhone in het water heb laten vallen doet alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
antenne vervangen
Waar kan ik het beste (ik woon in Amsterdam) mijn antenne laten vervangen?
Nadat ik mijn iPhone in het water heb laten vallen doet alles het perfect behalve het ontvangst/bereik. Die is helemaal naar 1 streepje terug gevallen. Het betreft hier een 3gs.. mijn 3g iphone geeft volluit bereik/ontvangst. Ik zoek dus een adres waar ik dit kan laten vervangen waar jullie goeie ervaringen mee hebben en waar het niet te duur is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je antenne is, denk ik, nog wel in orde. Het probleem zal zitten in je mainboard. Ipod-service.nl en PDAtech.nl zijn twee bekende reparatiecentra voor iPhones.
|
|
|||
|
|||
In Amsterdam (de Jordaan) zit MacRepair. Keurige zaak, niet heel goedkoop, wel goed.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
want mac-repair zei dat je de antenne niet kan vervangen omdat die vast zit aan je moederbord... :/ Lijkt me niet dat zij mij goed advies kunnen geven over wat nu te doen. |
|
||||
|
||||
Bij waterschade kan er van alles kapot zijn. Laat je toestel goed controleren en wacht de prijsopgave af.
|
|
|||
|
|||
Als je een beetje handig kun je hem zelf ook vervangen. Want je antenne zit volgens mij aan je dockconnector vast.
Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Wi-Fi antenne / chip vervangen? | Schijn | Wi-Fi | 5 | 20-02-11 21:05 |
Iphone antenne. | FreakoW | Koopinformatie Nederland | 11 | 20-10-10 11:04 |
3g (antenne?) probleem | 5ezgin | iPhone algemeen | 6 | 24-06-10 16:10 |
Antenne booster | tommytroop | iPhone algemeen | 11 | 09-01-10 15:59 |
Antenne kapot ? | jurref | iPhone algemeen | 16 | 12-09-08 16:14 |
|
|