//

iPhone 4 houdt er ineens mee op

iPhone 4 houdt er ineens mee op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een week of twee geleden mijn mooie nieuwe iPhone 4 ontvangen via Borderlinx uit de UK. Prima toestel, mooi scherm en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-10, 20:44
kirvis kirvis is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 9
Angry iPhone 4 houdt er ineens mee op

Hallo allemaal,

Ik heb een week of twee geleden mijn mooie nieuwe iPhone 4 ontvangen via Borderlinx uit de UK. Prima toestel, mooi scherm en werkt erg lekker.

Echter deed het toestel vandaag ineens niets meer. Ik heb er de gehele dag zonder problemen mee gewerkt en ineens was ie dood. Ik had m even weggelegd met een open applicatie. Toen ik hem weer oppakte deed hij niets meer.

Het lijkt er op dat de telefoon ineens helemaal geen power meer krijgt van de accu. Als ik op de bovenkant van de telefoon tik met mijn vinger hoor ik ook wat rammelen, alsof er iets los zit.

De telefoon is nooit gevallen oid, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Heb net wel even de achterkant verwijderd met behulp van iFixit maar het toestel is zo volgepakt dat ik niet kan zien of er iets los zit.

Iemand enig idee wat ik nu kan doen? Ook met garantie in de UK enzo. Accepteert Apple NL toestellen die bij een buitenlandse Apple Store zijn gekocht?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-10, 21:00
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Nope! Je zal naar de uk moeten gaan of hem opsturen naar Apple uk.
Alle andere Apple toestellen zoals iPod,iPad,MacBook,... Hebben wereldwijde garantie maar de iPhone niet!
Beetje stom van Apple maar het is zo.

Edit: beetje stom van je om hem open te draaien! Als Apple hier achter komt kan je fluiten naar je garantie!!
  #3  
Oud 02-09-10, 21:22
kirvis kirvis is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 9
Standaard

Mm, denk dat ik FixSupport maar eens ga bellen morgen. Heb mijn oude net verkocht en kan niet weken wachten totdat ik een nieuwe krijg.

Iemand ervaring met het opsturen naar de UK?

Laatst gewijzigd door kirvis; 02-09-10 om 21:23. Reden: iFixit veranderd in Fixsupport
Reageren

Labels
doet niets meer, dood, iphone 4, kapot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51.