Nieuwe iphone 4 opstarten ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi meschien een domme vraag,maar ik heb mijn nieuwe iphone 4 opgestart ,nu zie ik een ithune icoontje staan dat ik moet verbinden en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iphone 4 opstarten ?
Hoi
meschien een domme vraag,maar ik heb mijn nieuwe iphone 4 opgestart ,nu zie ik een ithune icoontje staan dat ik moet verbinden en kan alleen een noodnummer bellen.Als ik mijn itunes opstart kan ik niet verbinden en hangt hij vast en krijg ik een foutleding ,kan geen verbinding maken wegens fout 0xe8000065 ,wie kan mij helpen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is ie al geactiveerd? Zit er een SIM-kaart in?
|
|
|||
|
|||
Heb het gevonden,ik moest mijn bios updaten voor de usb,nu kon hij verbinden met itunes en iphone werkt.
Wat ik niet snap,als iemand een iphone4 koopt en die heeft geen pc en kan dus niet verbinden met itunes,die kan dan geen iphone4 gebruiken?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Allesinds mooi dat het opgelost is voor je |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone automatisch opstarten | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-02-11 18:51 |
Iphone 3G Bijft opstarten | speedyxx | iPhone algemeen | 8 | 29-09-10 13:34 |
Probleem opstarten Iphone | Dutchdevil_ | iPhone algemeen | 1 | 17-05-10 17:59 |
iphone 2G wil niet opstarten... | wdvds5 | iPhone algemeen | 6 | 23-08-09 17:28 |
iPhone: iphone blijft opstarten? | libia | Jailbreak | 5 | 27-07-09 08:16 |
|
|