//

Iphone 4 mac adres probleem

Iphone 4 mac adres probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag beste mensen! Sinds gisteren een trotse eigenaar van een Iphone 4. Na het downloaden van allerlei soorten apps ben ik mij gaan richten in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-09-10, 19:46
Mahamud Mahamud is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard Iphone 4 mac adres probleem

Dag beste mensen!

Sinds gisteren een trotse eigenaar van een Iphone 4. Na het downloaden van allerlei soorten apps ben ik mij gaan richten in het instellen van mijn Wi-Fi.

Ik beschik over een Sitecom router WL-575 300N en heb daar al een aantal dingen aan gekoppeld. Vandaag probeerde ik mijn iphone te verbinden met mijn router. Ik gebruik namelijk 2 soorten beveiligingen. Een wachtwoord en een MAC Adres Filter. Ik probeerde dus verbinding te maken, en bij het invoeren van de mac adres van de iphone 4 kreeg ik een melding "de twee eerste cijfers horen te beginnen met 00". Mac adres van mijn iphone begint met 17.

En als ik de MAC Adres Filter uitzet, dan kan ik wel via Wi-Fi gebruiken maken van internet. Maar ik heb liever dat ik ook MAC Adres Filter gebruik. Ik heb contact opgenomen met T-Mobile en die zeiden dat zij dit niet supporten of steunen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of zijn er mensen met de zelfde probleem zowel nu als in het verleden? Zo ja deel uw ervaring met mij mee.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-10, 09:08
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik denk dat je router 'in de war' is...
Heb je al gekeken of er wellicht een firmware-update beschikbaar is voor je router?
Misschien heb je een maximum aantal apparaten ingesteld?
Soms helpt het als je (ook) de router een harde reset geeft door hem een half minuutje van de stroom te halen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 04-09-10, 15:33
Mahamud Mahamud is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik denk dat je router 'in de war' is...
Heb je al gekeken of er wellicht een firmware-update beschikbaar is voor je router?
Misschien heb je een maximum aantal apparaten ingesteld?
Soms helpt het als je (ook) de router een harde reset geeft door hem een half minuutje van de stroom te halen.

Ja ik heb een beetje rond gegoogled. Maar kon niets vinden wat betreft een firmware-update. Ach ja ik zou het heel raar vinden als ik een maximum heb bereikt als ik maar 4 apparaten heb ingesteld. Maar ja is toch raar als mijn router aangeeft dat een mac adres moet beginnen met "00"?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mac adres veranderen joep1 iPhone algemeen 4 09-05-10 16:55
mac adres Heikodejonge Wi-Fi 2 06-03-10 08:50
mac/Wi-Fi adres niet herkend ashey Wi-Fi 3 13-02-10 14:12
Beveiligd met Mac-adres Amikrot Wi-Fi 2 12-03-09 15:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.