Elke 30 sec. een push bericht met: "Dit asseccoire is niet geoptimaliseerd......" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag krijg ik continue (ongeveer elke 30 seconden) een push bericht met de volgende mededeling: Na een aantal seconden verdwijnt het bericht automatisch. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Elke 30 sec. een push bericht met: "Dit asseccoire is niet geoptimaliseerd......"
Sinds vandaag krijg ik continue (ongeveer elke 30 seconden) een push bericht met de volgende mededeling:
Na een aantal seconden verdwijnt het bericht automatisch. Ik heb vandaag voor het eerst de app Runkeeper gebruikt met daarbij tegelijkertijd de IPod app voor muziek. Ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft en ik heb ook geen idee hoe ik dit uit kan zetten. Heeft iemand hier dit al eens eerder meegemaakt? Ik heb een 3GS met IOS 4.0.2. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
sluiting/breuk/rommel/vocht oid in je connector
|
|
|||
|
|||
Ik had inderdaad al ergens gelezen dat dit het probleem zou kunnen zijn.
Ik heb de connector met een wattenstaaf schoongemaakt. Het pushbericht heb ik sindsdien nog 1 keer gehad. Daarna nog een keer schoon gemaakt. Tot nu toe werkt het. Waarschijnlijk was dit inderdaad het probleem. Bedankt voor je reply! |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelf niet met mijn iphone 4 , maar een vriend van mij heeft het probleem wel op zijn iphone 3GS, 4.0.1, met Beats by Dr. Dre van 170 euro... Het is aardig irritant, ik heb er meer over gelezen maar nog geen oplossing voor gezien
Edit: Hmm, met een wattenstaaf, valt te proberen |
Labels |
accessiore, push |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Opladen niet ondersteund met dit accesoire" | IphoneJuno | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 28-03-11 17:37 |
SMS'jes van een onbekend nummer met het bericht "Use Retrieval Failed" ? | Screamin_Eagle103 | iPhone algemeen | 3 | 21-12-10 11:45 |
Wie ziet dit na het drukken op "home" na een zwart scherm? | Pear | iPhone algemeen | 4 | 13-06-10 23:09 |
"Dit bericht is niet gedownload van de server." | djgns | iPhone algemeen | 6 | 21-04-10 14:09 |
Is dit ook een "echte" Turbosim? | Morph | Unlock [archief] | 12 | 31-12-07 15:09 |
|
|