herkenning iphone met windows 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hello, mischien hebben jullie dit al 1000 keer gehoord/gelezen, maar ik kom er echt niet uit. Ik heb een iphone 3G 8Gb met de 4.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
herkenning iphone met windows 7
hello,
mischien hebben jullie dit al 1000 keer gehoord/gelezen, maar ik kom er echt niet uit. Ik heb een iphone 3G 8Gb met de 4.0 software en ook windows 7 op mijn computer, Als ik mijn iphone aan de computer leg krijg ik rechts onderin een melding :"Het USB-aparaat word niet herkend" ik dus op de support site van apple gezocht, itunes opnieuw geinstalleerd (versie 10) maar werkt allemaal niet, ook mijn macbook reageerd niet meer. weet iemand een oplossing? thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit | jacobkugel | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 12:06 |
iPhone: Iphone (2g) geen herkenning door Itunes | Chahidk | Jailbreak | 2 | 19-02-09 09:57 |
Nummer herkenning | _GdR_ | Archief | 5 | 14-08-08 14:01 |
|
|