IOS 4.1 is Online discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Nokia BH-905 bluetooth headphone werkt niet meer onder 4.1, dank je wel Apple!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn Nokia BH-905 bluetooth headphone werkt niet meer onder 4.1, dank je wel Apple!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga eerst de komende week wel de ervaringen lezen van de updaters.
En ik wacht eerst op de JB voordat er op mijn ipheun 4.1. draait. Veel update plezier! |
|
|||
|
|||
Nou, hij is aan 't installeren. Ik heb hoge verwachtingen van 4.1. Hopelijk ga ik mijn 3G weer een beetje terugkennen van vóór iOS 4.0!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem er op staan,hij is weer de oude kwa snelheid,super.
Laatst gewijzigd door arian; 08-09-10 om 21:20. |
|
||||
|
||||
haha geniaal vandaag mijn iphone 4 binnen gekregen en op de zelfde dag de lang verwachten 4.1 update beter kan het niet worden
nu nog maar ff snel binnenhalen |
|
||||
|
||||
Kun je meerdere gebruikers hebben bij GameCenter op 1 Apple account?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Want ik en mijn broer hebben samen een Gamecenter account....
|
|
|||
|
|||
Ik heb net de update geïnstalleerd op mijn iphone 4. Maar nu bij foto's zie je als je op filmrol drukt dat alle foto's zwart zijn. Maar als je ergens op het zwarte drukt zie je de foto wel :S
Heeft iemand dit ook?? |
|
|||
|
|||
Jammer dat er niet een paar games al Game Centre-proof zijn...
|
|
||||
|
||||
Nee bij mij zijn alle foto´s zoals ze horen te zijn, zichtbaar.
|
|
|||
|
|||
Na de update 4.1 is mijn iphone 4 voor de derde keer aan het herstellen, geeft steeds de melding dat ik een geldige simkaart moet plaatsen. Snap er niks van, weet iemand hiervoor een oplossing.
|
|
|||
|
|||
Die van mij blijft zich ook telkens herstellen.
Ik heb een iphone 4. Hij geeft de volgende fout 1004 Iemand enig idee ? |
|
|||
|
|||
Heb het hier zojuist geïnstalleerd, maar het werkt als een trein, niets mis mee.
Schrok wel even toen ik hier las dat het een fake zou zijn maar was toen al te laat om te cancellen...... Maar alles werkt en ik hoop dat de batterij nu zomaar iets langer mee zal gaan.......je kan altijd hopen is het niet? Edit, was gisteravond laat en heb nu op mijn gemak eens die melding/site doorgelezen dat de update een trap zou zijn; dat geldt dus alleen voor toestellen met een jailbreak........ Wel raar dat een onofficieële site zo hard gaat lopen gillen dat de officieële leverancier een oplichter/fraudeur en wat dan ook allemaal is. Laatst gewijzigd door Wim Lane; 09-09-10 om 10:18. |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand nog aanpassingen ontdekt die nog niet bekend waren?
Het viel mij namelijk op dat wanneer je de agenda in dagweergave gebruikt, dat er een iets ander lettertype en andere achtergrondkleur wordt gebruikt. Het is maar een klein verschilletje.. maar het is er een |
|
|||
|
|||
Net geupdate..wat was er ook al weer nieuw? :S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ZO naar lang herstellen zwoegen heb ik hem ook kunnen installeren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|