IOS 4.1 is Online discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijne geupdate naar 4.1 maar nu mis ik mijn ipod icoontje,..of komt dat omdat er nog geen muziek op staat?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb mijne geupdate naar 4.1 maar nu mis ik mijn ipod icoontje,..of komt dat omdat er nog geen muziek op staat?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iphone 4 32GB
Ik heb mijn tel. Iphone4 32GB geupdate naar versie 4.1 en nou zit ie m,n simkaart niet meer,waarschijnlijk is ie weer op slot gegaan want deze toestel komt uit Engeland.Weet iemand een oplossing heb al hier en daar gebeld en men beweert dat het momenteel niet mogelijk is om deze software te jailbreken en unlocken...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
waarom staat er op de site van apple dat je de achtergrond van de homescreen kan wijzigen?? ik kan dit niet op mijn 3g hoor
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een link gevonden waar ze beweren dat ze versie 4.1 wel kunnen unlocken ...
https://euro.swreg.org/cgi-bin/s.cgi...13&q=1&v=0&d=0 Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-09-10 om 23:55. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bedankt voor je info,had al vandaag 12.50 euro betaald om de oude versie te herstellen maar weggegooid geld het werkte natuurlijk niet...
|
|
|||
|
|||
Ja het ziet er echt uit maar het blijven oplichters!
|
|
|||
|
|||
ik heb nu iOS 4.1 erop gezet. Hiervoor had ik 4.0.1 met allerlei tweaks zoals spotlight, deamons uitzetten, ongebruikte talen verwijderen. Toen was hij een stuk sneller voordat ik de tweaks uitvoerde. Nu zonder de tweaks (op spotlight na dan) is hij even snel maar nog lang niet zo snel als iOS 3 ook al scheelt het niet veel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|