Iphone 4 dood? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeerde iemand te bellen via de cakit Parrot CK3100 Is vaker goed gegaan tot vandaag. Telefoon hoor je niet overgaan, vervolgens 4x een korte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik probeerde iemand te bellen via de cakit Parrot CK3100
Is vaker goed gegaan tot vandaag. Telefoon hoor je niet overgaan, vervolgens 4x een korte piep en beeldscherm zwart terwijl ie nog wel lijkt te bellen als ik het display van de parrot mocht geloven. Langdurig de powerknop ingeduwd, niets daar. Natuurlijk gebeurt je zoiets onderweg naar huis, dus flink in de zenuwen of ie dood zou zijn (na 3 weken) Dankzij de tip hier om zowel de power als de homebutton langdurig ingeduwd te houden is er weer leven in de Iphone gekomen. Nu maar hopen dat het een eenmalige actie was. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@Luna68
Bij mij is het na mijn melding hier (van 10 nov 2010) niet meer voorgekomen (afkloppen). Dus het valt mee hoor . |
|
|||
|
|||
Ik heb dit al 2x gehad met mn itouch 4g. eerste keer dacht ik echt dat hij kapot was hij deed niets meer maar volgende dag probeerde ik hem nog eens aan te zetten en het lukte ik was zo blij. daarna heb ik het nog eens gehad en lang de aan/uit-knop en home-knop ingedrukt en hij werkte weer. wel schrikken
|
|
||||
|
||||
Verkeerd bericht geplaatst.
Laatst gewijzigd door Macbookto; 26-08-11 om 20:26. Reden: verkeerde rubriek gepost. |
|
|||
|
|||
heb het net gehad met mn iphne 4 eerste keer gelukkig maar power en homeknop lang inhouden en hij kwam weer tot leven.
Hopen dat het niet te vaak gebeurt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 is dood | pimoettwente | iPhone algemeen | 1 | 01-08-10 21:43 |
Iphone dood? | bram2202 | Archief | 1 | 20-06-09 17:48 |
iphone dood? | durkadurrr | Unlock [archief] | 58 | 21-03-08 13:12 |
iphone dood ? | john1305 | Archief | 1 | 28-02-08 21:46 |
Iphone dood? | kevmeister | iPhone algemeen | 10 | 17-02-08 12:53 |
|
|