iphone 4 battery discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mijn probleem is dat de battery van mijn iphone 4 gaat super snel leeg. vanochtend na mijn werk om half vier opgeladen tot 88%,en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 battery
hoi
mijn probleem is dat de battery van mijn iphone 4 gaat super snel leeg. vanochtend na mijn werk om half vier opgeladen tot 88%,en nu om 11 h 30 is maar nog 16 %. is dat normal??? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee dat is zeker niet normaal!
Je weet hoe je apps moet afsluiten in iOs 4? Dubbelklik je home button, houd een icoontje ingedrukt en zodra ze wiebelen druk je op het kruisje linkboven in het icoon. Als dit het niet is zal ik eens een reset doen (home en power button ingedrukt houden totdat het appeltje in beeld komt) |
|
|||
|
|||
heb ik nu gelijk gedaan bedankt .ze zijn allemaal weg.wat nu ? was dat een oplossing of gewoon een test?.
nog bedankt. |
|
|||
|
|||
Nee is geen test, op deze manier zorg je er voor dat er geen apps op de achtergrond blijven draaien die stroom vreten terwijl je ze niet gebruikt.
Zelf sluit ik "zware" apps meteen na gebruik af, voor het slapen gaan gooi ik alles uit de lijst. |
|
|||
|
|||
maar toch niet zo super snel leeg gaat, binen 5 uurtjes bijna 70% af,of wel.
|
|
|||
|
|||
Dat ligt er een beetje aan hoeveel apps je open hebt, als ik tomtom op de achtergrond heb draaien gaat het aardig snel.
|
|
|||
|
|||
ok ik heb nu niks open staan .ik ga kijken wat het gaat worden nog bedankt voor uw hulp.
|
|
|||
|
|||
Voor het slapen gaan gooi ik alles uit de lijst??????? dan hangtie toch aan de stroom???? (loopt dus niet leeg!)
|
|
|||
|
|||
ik denk niet dat tegen te laden val
op mijn 3gs als ik internet radio luister kan de lader het al niet aan |
|
|||
|
|||
Citaat:
van een 3G weet ik dat niet, omdat ik die nooit 1 gehad heb.. anders zou ik zeggen, ff upgraden naar een 4 hihihihi |
|
|||
|
|||
misschien wel hij ligt bij pro assist
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone gaat ook snel leeg. 50% in 8u in standby (snachts). Er draaien geen programmas op achtergrond. Geen bluetooth,geen 3g, geen locatie voorziening aan. Iemand een idee aub wat ik kan doen??
Mvg |
|
|||
|
|||
Dames en heren,
Ik heb nu 2 dagen iphone 4 16GB. Ik wilde graag mijn batterijduur met jullie vergelijken. Ik heb een printscreen gemaakt van mijn gebruik. Zouden jullie mij kunnen vertellen of dit normaal is? (Zie afbeelding). Gr. Kasim Laatst gewijzigd door kasim; 22-10-10 om 18:42. |
|
|||
|
|||
Volkomen normaal voor dergelijk gebruik !
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank Woca!!
Gr. kasim |
|
|||
|
|||
Yfrog Image : yfrog.com/givw0rj - Uploaded by PepeTheNit
Vooral surfen op safari op trein, Gowalla, sms en beetje iPod Nieuwe iPhone 4 van eergisteren Grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exolife iPhone 4 Battery Case | Parakeet | Koopinformatie Nederland | 6 | 13-02-11 17:59 |
Iphone 4 battery empty after 4 or 5 hours | erikbijster | iPhone Apps | 2 | 15-12-10 20:03 |
Mili Battery pack voor iphone 4 | Franciskine | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 02-10-10 13:41 |
Iphone of battery overhit | klikx | Archief | 1 | 10-07-09 11:01 |
|
|