3g netwerk wat zie ik over het hoofd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien zie ik iets volledig over het hoofd , maar kan wel een hoop topics vinden over slechte dekking voor bellen (al is die ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g netwerk wat zie ik over het hoofd
Misschien zie ik iets volledig over het hoofd, maar kan wel een hoop topics vinden over slechte dekking voor bellen (al is die ook bedroevend op mijn 3GS met KPN), maar over het 3G netwerk niet. Ik moet namelijk zeggen dat mijn iPhone verdacht weinig gebruikt maakt van dit netwerk. Meestal staat er zo een mooi puntje bovenin de balk. Het scheelt zo veel snelheid, dat ik dit toch wel een gemis vind.
Heb ik dan iets niet goed ingesteld (3G staat wel aan in menu instellingen) of behoort dit samen met de slechte dekking van KPN in hokje erg jammer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blijf hangen op i tunes maar zie wel netwerk?? | vin1976 | iPhone algemeen | 3 | 01-06-11 15:47 |
iPhone: Zie de bomen door het bos niet meer... | Steel Dogg | Jailbreak | 0 | 28-12-10 01:39 |
Wat zie jij graag op je case? | miguelb28 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 17-01-10 01:12 |
|
|