//

Hoe zelfgemaakte rintones te vinden?

Hoe zelfgemaakte rintones te vinden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik zelf een ringtone maak met de app ringtones, dan geeftie aan dat de ringtone via itunes te vinden is in file sharing? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-10, 20:53
yoyonet yoyonet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard Hoe zelfgemaakte rintones te vinden?

Hoi,

Als ik zelf een ringtone maak met de app ringtones, dan geeftie aan dat de ringtone via itunes te vinden is in file sharing?
Hoe kan ik dit vinden, waar staat het?
Ik heb de iphone al gesynchroniseerd met itunes.. Maar de beltonen zie ik niet staan bij instellingen/geluiden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 12:18
Hoe kan ik mappen op me computer van me iPod vinden? Hollywoodthehell Jailbreak apps en thema's 2 18-01-11 23:19
hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden arcovandermeij iPhone Apps 1 19-06-10 16:41
oneindig lange rintones bako Ringtones en Wallpapers 5 14-02-09 20:57
Hoe een progje installeren en waar vinden?? cort Jailbreak apps en thema's 5 18-12-07 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:21.