Hoe zelfgemaakte rintones te vinden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik zelf een ringtone maak met de app ringtones, dan geeftie aan dat de ringtone via itunes te vinden is in file sharing? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe zelfgemaakte rintones te vinden?
Hoi,
Als ik zelf een ringtone maak met de app ringtones, dan geeftie aan dat de ringtone via itunes te vinden is in file sharing? Hoe kan ik dit vinden, waar staat het? Ik heb de iphone al gesynchroniseerd met itunes.. Maar de beltonen zie ik niet staan bij instellingen/geluiden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Hoe kan ik mappen op me computer van me iPod vinden? | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-01-11 00:19 |
hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden | arcovandermeij | iPhone Apps | 1 | 19-06-10 17:41 |
oneindig lange rintones | bako | Ringtones en Wallpapers | 5 | 14-02-09 21:57 |
Hoe een progje installeren en waar vinden?? | cort | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-12-07 17:03 |
|
|